ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کارشکنی بحرینی ها ادامه دارد / برای ملی پوش ایران ویزا صادر نکردند


ورزش > دیگر ورزشها - بحرینی ها برای سجاد استکی ملی پوش هندبال ایران ویزا صادر نکردند.

فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران که طی روزهای گذشته در مورد استفاده از حق تعویض دو بازیکن تیم ملی در هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان 2017 در فرانسه، بدلیل کارشکنی بحرین در صدور ویزای بازیکن کشورمان سجاد استکی پس از طی سلسله مراتب قانونی از طریق فدراسیون هندبال آسیا روز گذشته با استناد به آئین نامه و مقررات فدراسیون بین المللی و آسیایی هندبال با تعیین ضرب الاجل برای ورود بازیکن کشورمان به بحرین قبل از ساعت 24:00 شب گذشته بلافاصله پس از آن با ارسال نامه رسمی به فدراسیونهای آسیایی و بین المللی شرایط ذیل را برای برگزاری بازی امروز پیشنهاد نمود:

 1. فدراسیون هندبال بحرین میبایستی از ابتدای مسابقات برای کلیه 28 بازیکن لیست ابتدایی کلیه تیمها امکان سفر به این کشور در هر زمان این مسابقات را فراهم می نمود. 

2. تیم ملی هندبال کشورمان تا زمان حضور بازیکن کشورمان در خاک بحرین و گذشت 24 ساعت از حضور وی، در مسابقه بعدی حاضر نخواهد شد.

 3. در صورت اعلام انجام بازی امروز بحرین با ایران توسط AHF و IHF، تیم کشورمان تنها مشروط  به "انجام بازی تحت اعتراض رسمی" و تاثیر اعتراض رسمی ایران بدون توجه به نتیجه بازی در سالن مسابقه حاضر خواهد شد. اطلاعات تکمیلی بلافاصله پس از حصول هر گونه نتیجه اعتراض فدراسیون هندبال کشورمان منتشر خواهد شد. 

251 43


ویدیو مرتبط :
کارشکنی گوام برای بهم ریختن روحیه ملی پوشان ایران