سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشدید تدابیر امنیتی برای خانواده سلطنتی انگلیس به دلیل ترس از حملات تروریستی


به گزارش ایرنا، دیلی تلگراف افزود: پلیس انگلیس بر این باور است که حملات هوایی این کشور در سوریه سبب افزایش خطرات تروریستی علیه ملکه الیزابت و اعضای خانواده سلطنتی این کشور شده است
این روزنامه اضافه کرد: منابع سلطنتی گفته اند که اقدامات امنیتی بلافاصله بعد از رأی نمایندگان مجلس عوام به گسترش حملات هوایی به سوریه، تشدید شده است.
دیلی تلگراف اضافه کرد: همه اعضای ارشد خانواده سلطنتی انگلیس به ویژه پرنس 'هری' نوه ملکه به دلیل فعالیت نظامی اش در افغانستان، می توانند هدف قرار گیرند.
این روزنامه افزود: منابع پلیس نیز تایید کرده اند که به دنبال تصویب حمله نظامی در سوریه در پارلمان انگلیس، تدابیر امنیتی برای کسانی که می توانند هدف قرار گیرند، مورد بازبینی قرارگرفته است.
دیلی تلگراف افزود: براساس گزارش دستگاه های اطلاعاتی کشورهای اروپایی و آمریکا، گروه داعش قصد دارد که بعد از پاریس، انگلیس را مورد هدف قرار دهد.
به نوشته این روزنامه، به دنبال مصوبه مجلس عوام در چهارشنبه شب گذشته، نگرانی دستگاه های اطلاعاتی در مورد اینکه افراط گرایان انگلیسی که بعد از جنگ در سوریه به کشورشان بازگشته اند، بخواهند اقدام به حمله تروریستی کنند، افزایش یافته است.
دیلی تلگراف افزود: اعضای خانواده سلطنتی یکی از اهداف غایی گروه داعش در انگلیس است چراکه هرگونه حمله علیه آنها بازتاب گسترده در سطح جهان خواهد داشت.
این روزنامه افزود: براساس اطلاعات به دست آمده همه دیدارهای داخلی و خارجی اعضای خانواده سلطنتی تحت بازبینی قرارگرفته و برخی از آنها لغو شده است.
به نظر می رسد که برخلاف ادعای دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، شروع حملات هوایی این کشور در سوریه نه تنها سطح امنیت این کشور را افزایش نداده بلکه به مراتب بدتر نیز کرده است.
براساس نظرسنجی اخیر موسسه 'اسکای دیتا'، 57 درصد لندنی ها اعلام کرده اند که با آغاز حملات هوایی این کشور علیه گروه تروریستی داعش در سوریه، احساس امنیت کمتری می کنند و 61 درصد آنها نیز مخالفت خود را با حملات هوایی اعلام کرده اند.
این نظرسنجی مؤید آن است که به طورکلی 46 درصد شهروندان انگلیسی با حملات هوایی این کشور علیه داعش مخالف هستند. 56 درصد افراد بین 18 تا 34 سال سن با حملات هوایی انگلیس علیه تروریست های داعش مخالفت کرده اند.
43 درصد شهروندان انگلیسی نیز در کل اعلام کرده اند که با آغاز حملات هوایی در سوریه احساس امنیت کمتری دارند و 47 درصد آنها نیز بر این باور هستند که دخالت در سوریه برای مردم انگلیس بد خواهد بود.
مجلس عوام انگلیس شامگاه چهارشنبه گذشته پس از حدود یازده ساعت بحث و بررسی فشرده در مورد مشارکت این کشور در حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش در سوریه، با 397 رای مثبت در مقابل 233 رای منفی، با این حملات موافقت کرد.
کامرون در آغاز نشست مجلس عوام در چهارشنبه گذشته گفت: انگلیس از اهداف نخست گروه تروریستی داعش شمرده می شود و ممکن است حمله تروریستی این گروه در روزهای آینده، یا هفته و یا ماه های آینده صورت بگیرد.
نخست وزیر انگلیس افزود: در طی یک سال گذشته دستگاه های امنیتی توانسته اند هفت توطئه تروریستی گروه داعش در انگلیس را خنثی سازند.
اروپام**4**1552

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫تشدید تدابیر امنیتی در ایتالیا‬‎