ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرانسه میزبانی یورو 2016 را پس بدهد


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 17:29

فرانسه میزبانی یورو 2016 را پس بدهد

ورزش سه/ اسطوره و ستاره سابق تیم ملی فرانسه معتقد است که کشورش قادر به میزبانی دور نهایی یورو 2106 نخواهد بود.
قرار است خرداد سال بعد، یورو 2016 به میزبانی کشور فرانسه برگزار شود اما حوادث تروریستی روز جمعه ی پاریس که منجر به مرگ 129 و زخمی شدن 300 نفر شد، تردیدهایی را در مورد حفظ امنیت این رقابت ها باعث شده است.
ژوست فونتین، آقای گل جام جهانی 1958 که برای مدتی کوتاه، مربی تیم ملی فرانسه نیز بود، در همین رابطه به دی ولت گفت:" حوادث هولناک تروریستی پاریس قلب مرا شکست. دوست ندارم این مطلب را بگویم اما به اعتقاد من، فرانسه باید میزبانی یورو 2016 را پس بدهد.
دردناک این است که به شخصه منتظر شروع این رقابت ها در کشورم بودم ولی حالا فکر می کنم نمی توانیم امنیت این مسابقات را تضمین کنیم. هر کشور دیگری در اروپا می تواند میزبانی این تورنمنت را بر عهده بگیرد به جز فرانسه. بسیار می ترسم که در هنگام برگزاری این رقابت ها، جمعه سیاه پاریس یک بار دیگر تکرار شود."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
سوئیس - انگلیس مقدماتی یورو 2016 فرانسه