ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زمین چمن ورزشگاه خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی مناسب است


زمین چمن ورزشگاه خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی مناسب استفارس/ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زمین چمن ورزشگاه شهدای خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی کاملا مناسب است.
به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در مورد بازدید از زمین چمن ورزشگاه شهدای خرمشهر گفت: امروز به اتفاق حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال و فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول چمن ورزشگاه خرمشهر را بازدید کردیم. چمن برای برگزاری فینال جام حذفی در شرایط مناسب است و چمن ورزشگاه نیز کوتاه شده است و برای روز فینال در شرایط مناسب قرار می گیرد.
وی افزود: با مسئولان ورزشگاه هم جلسه ای برگزار کردیم و مسایلی را خدمت ایشان بیان کردیم. از اتاق ها و تجهیزات ورزشگاه شهدای خرمشهر هم بازدید به عمل آوردیم و فردا هم محمدرضا ساکت و مهندس مهدی برای بازدید دوباره از این ورزشگاه به خرمشهر می آیند. من برای سومین مرتبه در سال 95 از ورزشگاه خرمشهر بازدید کرده ام و جناب ساکت هم چندین مرتبه از این ورزشگاه بازدید کرده است.
بهروان در مورد نامه گلایه آمیزی که باشگاه ذوب آهن در مورد این ورزشگاه منتشر کرده گفت: چمن این ورزشگاه کاملا مناسب است. نمی دانم چرا دوستان از این ورزشگاه گلایه کرده اند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
چمن مسطح و مناسب ورزشگاه انزلی