سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه های به روز شده تلفن های هوشمند گلکسی A3 و A5 در راه هستند


نسخه های به روز شده تلفن های هوشمند گلکسی A3 و A5 در راه هستند

حدود یک سال از عرضه موبایل های گلکسی A3 و گلکسی A5 می گذرد و اکنون سامسونگ تصمیم گرفته طراحی و مشخصات آنها را به روز رسانی و دوباره با چهره جدید روانه بازار کند. چندی پیش هم در مورد مشخصات تلفن های هوشمند جایگزین مدل های مذکور خبری منتشر شد که در آن از حضور دستگاه هایی با شماره مدل های SM-A310 و SM-A710 در پایگاه داده GFXBench سخن به میان آمده بود.

تفاوت نسخه 2015 اسمارت فون های A5 و A3 با مدل های سال گذشته کاملا واضح است و در همان نگاه اول می توان به آنها پی برد. از جمله می توان به قرار گرفتن اسپیکر در پایین بدنه، تغییر شکل و جا به جایی فلش LED  و دوربین اشاره کرد. بعلاوه، در نمونه های جدید دیگر از فلز مات مورد استفاده در نسخه های پیشین خبری نیست و مدل های تازه کاملا براق هستند و این درخشندگی به قدری است که بیشتر شبیه شیشه دیده می شوند تا فلز.

موبایل های A3 و A5 با اینکه فقط یک نسخه به روز شده به شمار می روند، اما طوری ظاهر شده اند که گویا اعضای جدیدی به سری A اضافه گشته.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در مورد مشخصات این محصولات با توجه به آنچه پایگاه داده GFXBench منتشر کرده باید به صفحه نمایش های 4.7 اینچ اچ دی در گلکسی A3 و 5.2 اینچ تمام اچ دی در گلکسی A5 اشاره کنیم. سخت افزار A3 شامل چیپست 1.5 گیگاهرتزی اگزینوس 7580 با چهار هسته و پردازنده گرافیکی Mali-T720، یک و نیم گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسل در قاب پشتی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی می شود.

اسمارت فون Galaxy A5 نیز با چیپست 1.6  گیگاهرتزی و 8 هسته ای اگزینوس، دو گیگابایت رم و دوربین های 13 و 5 مگاپیکسل ارائه می گردد.

این دستگاه ها اگر زود وارد بازار شوند احتمال اینکه اندروید مارشملو را در خود داشته باشند، بعید خواهد بود و از این رو حدس می زنیم با اندروید 5.1.1 عرضه شوند. در ضمن باید اشاره کنیم، بر اساس ظاهر این تلفن های هوشمند انتظار می رود حسگر تشخیص اثر انگشت در کلید هوم گنجانده شده باشد و از ویژگی Samsung Pay نیز پشتیبانی به عمل آورند.

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition1-w600

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition-w600

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition5-w600

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition.jpg-w600

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition2-w600

منبع: phonearena

برچسب‌ها:lموبایلاخبار تکنولوژیسری A سامسونگگلکسی A3گلکسی A5گوشی موبایل سامسونگ

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت  گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 مدل 2017