ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم شهرداری جوان ارومیه مقابل سرمست کرمانشاه پیروز شد


به گزارش ایرنا، هفته چهارم دور رفت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور عصر سه شنبه 17 آذرماه با برگزاری دو دیدار در گروه دوم برگزار شد که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری جوان ارومیه میزبان تیم حمل و نقل سرمست کرمانشاه بود.
این مسابقه در سالن مخابرات ارومیه برگزار شد که در نهایت تیم شهرداری جوان ارومیه توانست در سه ست پیاپی و با امتیاز های 25 بر 15 و 25 بر 22 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دهد.
جاوید محسنی سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه برای شروع این دیدار از ترکیب توحید اصغری، رامین پاشایی، مهدی ساعدی فر، سعید مرادی، میلاد حمیدی، صابر علیپور و آرش آقاپور(لیبرو) استفاده کرد.
با برگزاری این مسابقه، بازی های تیم شهرداری ارومیه در دور رفت این رقابت ها به اتمام رسید.
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در اولین بازی دور برگشت روز چهارشنبه 9 دی ماه میزبان تیم عقاب تهران در سالن مخابرات ارومیه خواهد بود.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرود تیم والیبال شهرداری ارومیه