ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جنجال داور رومانيايي در رابطه با پنالتي دژاگه


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 17:10

جنجال داور رومانيايي در رابطه با پنالتي دژاگه

ورزش سه/ عملکرد ويکتور کاساي، داور رومانيايي بازي تيم هاي العربي و السد، مورد انتقاد شديد مسئولان العربي قرار گرفت اما مدير اجرايي کميته داوران قطر اين انتقادات را وارد ندانست.
به نقل از روزنامه الوطن الرياضي چاپ قطر، ناجي الجويني، مدير اجرايي کميته داوران فدراسيون فوتبال قطر، اتهامات وارده را به ويکتور کاساي، داور رومانيايي دربي السد و العربي را وارد ندانست. اين داور در بازي حساس هفته هفتم ليگ ستارگان قطر، در حالي که العربي با يک يار کمتر دو بر يک از السد پيش بود، حرکت اشکان دژاگه روي ستاره اسپانيايي السد يعني ژاوي را پنالتي دانست و با آن گل، بازي به تساوي رسيد.
الجويني ادامه داد: تيم داوري در 95 درصد از مواقع به خوبي بازي را اداره کردند و توانستند از پس صحنه هاي اين بازي بربيايند و به غير از پنالتي تيم السد نيز بايد به درستي بررسي شود در مواقع ديگر موفق بودند، البته عبدالکريم حسن، بازيکن السد نيز در صحنه اي از بازي توپ را با دست خود زد که از ديد داور بازي پنهان ماند.
از منابع آگاه خبر مي رسد که اين امکان وجود دارد که کاساي چند هفته آينده را در ليگ ستارگان قطر به دليل محروميت سوت نزند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گفتگو با اشکان دژاگه در رابطه با فینال لیگ قهرمانان