سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نشست شورای امنیت ملی روسیه به ریاست پوتین برای بررسی تحولات سوریه


نشست شورای امنیت ملی روسیه به ریاست پوتین برای بررسی تحولات سوریه

فارس/ شورای امنیت ملی روسیه نشستی را به منظور بررسی تحولات سوریه به ریاست رئیس‌جمهوری این کشور برگزار کرد.

نشست شورای امنیت ملی روسیه به ریاست «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور به منظور بررسی تحولات سوریه برگزار شد.
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد، پوتین و اعضای دائم شورای امنیت ملی روسیه تحولات اخیر در سوریه را به بحث و گفت‌وگو گذاشتند.
بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتینک»، پسکوف تأکید کرد، در این نشست درگیری‌ها یدر سوریه و روش‌های قطع کمک‌های مالی به گروه‌های تروریستی به ویژه داعش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
سخنگوی کاخ کرملین گفت:‌ در آستانه تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره این موضوع، مسائل مربوط به قطع کمک‌های مالی به تروریسم در این نشست مورد بحث قرار گرفت.
ریه به ویژه با رویکرد مذاکرات ترتیب داده شده اواخر امروز در نیویورک که «سرگئی لاوروف» وزیرخارجه روسیه نمایندگی مسکو در این نشست را بر عهده دارد، از جمله رویدادهای مهم این نشست بود.


ویدیو مرتبط :
نشست شورای امنیت درباره پیش نویس برجام