سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده مرزبانی ناجا:هماهنگی لازم برای تامین امنیت زائران ایرانی در اربعین انجام شد


سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در بازدید از روند ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی در کشور عراق به خبرنگار ایرنا گفت:در این سفر کوتاه، از روند جابجایی زائران ایرانی از نقطه صفر مرزی به شهرهای بصره و دیگر شهرهای عراق بازدید انجام شد.
وی با مطلوب ارزیابی کردن روند ارائه خدمت به زائران ایرانی در مرز عراق، اضافه کرد:تنها مشکل زائران در این محل، معطلی و انتظار آنان برای رسیدن همگروه ها می باشد و وسایل نقلیه عمومی نیز آنسوی مرز برای زائران ایرانی به تعداد کافی فراهم است.
سردار ضایی تصریح کرد:طی هماهنگی با طرف عراقی نیز، در خصوص مدیریت جابجایی زائران ایرانی و فراهم شدن زمینه بازگشت آسان زائران به کشور بحث و تبادل نظر شد.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنانش، تصریح است:امیدواریم که با تمهیدات اندیشیده شده از سوی مسئولان انتظامی و امنیتی ایران و عراق، مراسم اربعین حسینی در کربلا بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شده و زائران ایرانی نیز بدون مشکل به شهرهای خود بازگردند.
به گزارش ایرنا فرمانده مرزبانی ناجا روز دوشنبه به همراه سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان انتظامی به منظور بازدید از روند ارائه خدمت به زائران ایرانی عازم عتبات عالیات به استان خوزستان سفر کردند.
6125/3015

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط زائران اربعین