سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مزاحمت و فحاشی یک نژاد‌پرست انگلیسی به دختر محجبه در ملأعام


باشگاه خبرنگاران/ یک اسلام‌ستیز در مقابل نگاه‌های بی‌تفاوت مسافران اتوبوس، به دختر مسلمان دانشجو در انگلیس اهانت و بر صورت وی تُف کرد.
یک فرد سفیدپوست اسلام‌ستیز در «لندن،» پایتخت انگلیس، به یک دختر مسلمان دانشجو اهانت و بر صورت وی تُف کرد. این در حالی است که دیگر مسافران اتوبوس با نگاه‌هایی بی‌تفاوت و در حالی که لبخند بر لب داشتند، نظاره‌گر این صحنه بودند.

فرد مزاحم با تروریست خواندن این دختر مسلمان 20 ساله، وی را هدف الفاظ رکیک خود قرار داد. قربانی این اقدام نژادپرستانه، در صفحه توییتر خود نوشت: «یک سفیدپوست توی اتوبوس به جرم محجبه بودنم توی صورتم تُف کرد و مرا آماج الفاظ رکیک خود قرار داد؛ در حالی که مسافران دیگر به این صحنه می‌خندیدند. بسیار ناراحت‌کننده است که حتی یک نفر از آنهمه مسافر از من حمایت نکرد. فکر نمی‌کردم بتوانم زنده از اتوبوس پیاده شوم.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آتش زدن جوان ایرانی بدست دو نژاد پرست انگلیسی