سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



زنگ خانه داری؛ قسمت هفتم


آخرین خبر/ تمیز کردن فرش به دلیل داشتن وزن سنگین و البته پوشاندن فضای کف خانه کاری سخت و زمان بر است. در ادامه نکاتی خواهید خواند که این دشواری را برای شما آسان می کند.
یکی از دشوارترین کارها برای خانم های خانه دار تمیز کردن فرش می باشد. از بین بردن لکه ها و کثیفی های لبه فرش و یا قسمتی از آن کاری سخت به نظر می رسد ولی ما در ادامه روش هایی ساده را برای این کار به مشا پیشنهاد می کنیم.

تمیز کردن لبه های فرش:
اکثر اوقات لبه های فرش زودتر و بیشتر از وسط آن کثیف میشود برای پاک کردن گرد وخاک لبه های فرش، فرش را با یک برس دستی نظافت پاک کنید و سپس جاروبرقی بکشید، برای تمیز کردن این قسمت می توانید از مخلوط آب و کمی پودر لباس شویی و یک فرچه نرم کمک بگیرید سپس این قسمت را با دستمال خشک کنید و هنگام پهن کردن زیر آن را کاغذ یا دستمال سفید قرار دهید تا رطوبت فرش گرفته شود.
چطور جای وسابل سنگین روی فرش را از بین ببریم:
وسایل سنگین مثل پایه مبل معمولاً بر روی فرش جا می گذارند ، یک تکه یخ روی محل مورد نظر بگذارید و سپس دستمال خشکی رویش قرار دهید تا رطوبت آن را بگیرید و پرزهای قالی را به حالت اول برگرداند.
راه جلوگیری از جمع شدن فرش:
فرش های ابریشم یا ماشینی زود جمع می شوند برای جلوگیری از جمع شدن فرش دور تا دور انرا از زیر با نوارهای چرمی بدوزید.
مخاطبان عزیز و همراهان همیشگی آخرین خبر، نکات خانه داری خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
زنگ زدن زنگ خانه