سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توسعه دومین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 با کُد Redstone رسماً آغاز شد


توسعه دومین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 با کُد Redstone رسماً آغاز شد

اولین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 با کد Threshold 2 هم‎اکنون برای کلیه کاربران این سیستم عامل ارائه شده است، بنابراین مایکروسافت خود را برای کار بر روی دومین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 با کد Redstone آماده می‌کند. انتظار می‌رود که دومین بروزرسانی عمده ویندوز 10، بزرگ‌تر و مهم‌تر از اولین آن باشد و تغییرات و قابلیت‌های گسترده تری را به ارمغان آورد.

شهر سخت افزار/ اولین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 با کد Threshold 2 هم‎اکنون برای کلیه کاربران این سیستم عامل ارائه شده است، بنابراین مایکروسافت خود را برای کار بر روی دومین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 با کد Redstone آماده می‌کند. انتظار می‌رود که دومین بروزرسانی عمده ویندوز 10، بزرگ‌تر و مهم‌تر از اولین آن باشد و تغییرات و قابلیت‌های گسترده تری را به ارمغان آورد.

مایکروسافت تاکنون هیچ‌گاه پروژه Redstone را علنی نکرده اما امروز اولین گام‌ را به سوی بیلد‌های آزمایشی از این نسخه، با branch جدیدی برای کاربران عضو برنامه ویندوز اینسایدر برداشت. با آغاز امروز، مایکروسافت شروع به تغییر branch عرضه بیلدهای جدید برای کاربران عضو برنامه ویندوز اینسایدر کرده است، این branch جدید rs1_release نام گرفته و گفته می‌شود که از آغاز سال میلادی پیش رو، اولین بیلد‌های پیش نمایش آن عرضه می‌شود. برای اطلاع از اینکه به عضویت branch جدید در آمده‌اید، به مسیر «HKLM>Software>Microsoft>WindowsSelfHost>Applicability» در رجیستری مراجعه کنید، اگر نام کلید «rc1_release» باشد، کامپیو‌تر شما به عضویت این branch جدید درآمده است.

آقای گابریل آئول، سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر طی تویتی، این تغییر را تایید و آن را آماده سازی برای دومین بروزرسانی عمده این سیستم عامل خوانده است. با این حال جزئیات بیشتر و یا زمان عرضه بیلدهای پیش نمایش مشخص نیست. در حقیقت گفته می‌شود که Redstone اولین بروزرسانی بزرگ این سیستم عامل خواهد بود و تغییرات و قابلیت‌های بیشتری را نسبت به Threshold 2 به ارمغان می‌آورد که یکی از آن‌ها، پشتیبانی از افزونه‌ها در مرورگر Edge خواهد بود.

Redstone ویندوز 10 موبایل را نیز در بر خواهد گرفت اما زمان عرضه آن مشخص نیست.


ویدیو مرتبط :
بروزرسانی برنامه Microsoft Photos برای ویندوز 10 موبایل