سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دبیر: گزارش‌ حسابرسی شهرداری محرمانه نیست


ایسنا/ رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: گزارش‌های حسابرسی شهرداری تهران محرمانه نیست و باید در اختیار همه مردم قرار بگیرد.

علیرضا دبیر در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روند اطلاع رسانی شورا در خصوص گزارش‌های حسابرسی گفت: حدود دو هفته است که گزارش جلسات حسابرسی شورا به طور خلاصه منتشر می شود در حالی که این گزارش ها باید به طور کامل در اختیار همه مردم قرار بگیرد.

دبیر، رییس شورای اسلامی شهر تهران را مردی آزاده دانست و خطاب به او گفت: هر 31 عضو شورا از شما به عنوان نفر اول تا نفر آخر با رای مردم به شورای شهر وارد شده اند و باید حرف‌هایشان به گوش مردم برسد.

دبیر همچنین با اشاره به اینکه سرورهای سایت شورا در اختیار سازمان فناوری شهرداری تهران است، تاکید کرد: اختیار اداره سایت شورا از نظر فنی باید به طور کامل متعلق به شورای شهر باشد و این روند اتفاق خوبی نیست.

او تاکید کرد: گزارش‌های حسابرسی حرف‌های اعضای شورا نیست. حسابرس منتخب شورا این گزارش را تهیه کرده است و اسنادی که شهرداری در اختیار حسابرس قرار داده در بسیاری از موارد غیرقابل استفاده بوده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به قانون بورس اشاره کرد و گفت: شرکت‌هایی که وارد بورس می شوند باید 10روز قبل از برگزاری مجمع شان گزارش حسابرس را روی سایت بورس منتشر کنند و اساسا گزارش های حسابرسی محرمانه نیست.

دبیر افزود: ‌شهرداری تهران برای مردم است و ما نمایندگان مردم هستیم. اگر سیاست شورا این است که گزارش های حسابرسی را روی سایت منتشر نکند و حتی جلسات روزهای دوشنبه را به صورت غیر علنی برگزار کند؛ حداقل این جلسات باید اطلاع رسانی شود.

او گفت: در جلسه دیروز ۳ ساعت بحث و بررسی انجام شد، اما تنها چند جمله روی سایت شورا انتشار داده شد و این روند صحیحی نیست.


ویدیو مرتبط :
ارسال گزارش محرمانه بنزین به مراجع ذیربط!