سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادامه پیشروی نیروهای عراقی در غرب الانبار با آزادسازی مناطق جدید


به گزارش پایگاه مركزی خبر عراق، سرتیپ «صباح فاضل مطر» از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) افزود: نیروهای عراقی راه ارتباطی اصلی منطقه محمدی – هیت را از بسته های انفجاری پاكسازی كرده اند.
راه ارتباطی محمدی – هیت از راه های اصلی ارتباطی مردم هیت به شمار می آید كه با پاكسازی آن شرایط برای بازگشت آوارگان عراقی به شهر هیت كه در هفته های گذشته آزاد شده بود، فراهم می آید.
همچنین نیروهای عراقی كه شب گذشته وارد شهر دولاب در غرب هیت شدند، امروز به طور كامل شهر دولاب را از اشغال داعش آزاد كردند.
نظم الجغیفی از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق گفت: در عملیات آزادسازی شهر دولاب ده ها داعشی به هلاكت رسیدند.
پیشتر نیز فرماندهی نیروهای عراقی اعلام كرده بود كه این نیروها توانسته اند راه ارتباطی دولاب – بغدادی در غرب شهرستان هیت را آزاد كنند.
نیروهای مشترك عراقی از روز شنبه از سه محور با حمایت نیروی هوایی٬ عملیات آزاد سازی منطقه دولاب، زخیخه و راه ارتباطی میان منطقه البغدادی و شهرستان هیت در استان الانبار را آغاز كرده اند.
یگان توپخانه ارتش عراق نیز امروز مواضع عناصر گروهك تروریستی داعش در مناطق جرایشی، البو ذیاب واقع در شمال استان الانبار را هدف قرار دادند كه در این حمله شماری از عناصر داعش كشته و یا زخمی شدند.
در همین حال نیروهای عراق در پل ارتباطی البو شجل را شمال شهر فلوجه منهدم كردند تا راه كمك رسانی گروهك تروریستی داعش به منطقه كرمه و فلوجه قطع شود.
گروهك تروریستی داعش نیز امروز اعضای یك خانواده چهار نفری را در شهرستان حویجه در جنوب استان كركوك اعدام كرد.
گروهك تروریستی داعش از اوایل سال 93 بخش هایی از عراق را اشغال كرده است.
این گروهك با حمایت برخی كشورهای منطقه دست به جنایت های بزرگی در عراق و سوریه زده است.
نیروهای عراقی در ماه های گذشته مناطقی در شمال و غرب عراق را از عناصر گروهك تروریستی داعش پاكسازی كرده اند.
خاورم**9365**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آزادسازی مناطق وسیعی از الانبار توسط نیروهای مردمی