سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین وضعیت میدانی در حلب و دیگر مناطق سوریه


ارتش سوریه با همكاری نیروهای هم پیمان خود توانست پس از یك درگیری شدید با تروریست های 'احرارالشام'، 'جیش النصر' و 'الجبهه الشامیه' چندین مجتمع مسكونی را در محله صلاح الدین از دست تروریست ها آزاد كند.
به گزارش منابع نظامی، این عملیات در پاسخ به نقض مكرر آتش بس توسط تروریست ها و گروه های مسلح انجام شد كه درپی آن 20 تروریست كشته و شماری زخمی شدند.
رسانه های نزدیك به تروریست ها هم از اعزام گسترده تروریست ها از حماه و ادلب به حلب برای انجام یك عملیات بزرگ برای مقابله با ارتش سوریه خبر می دهند.
تروریست ها قصد دارند با یك حمله همه جانبه به اطراف شهر حلب، امنیت خطوط تداركاتی خود را تامین كنند.
یاسر عبدالرحیم سرگرد فراری ارتش سوریه و فرمانده اتاق عملیات 'فتح حلب' وابسته به تروریست ها اعلام كرد كه گروه های مسلح قصد دارند محله شیخ مقصود را به طور كامل از دست نیروهای ارتش سوریه خارج كنند.
در حومه جنوبی حلب نیز جنگنده - بمب افكن های ارتش سوریه، مواضع جبهه النصره در شهرك العیس و روستای حرش الكسبیه را بمباران كردند.
از سوی دیگر درگیری بین تروریست ها نیز همچنان ادامه دارد و در حومه شمالی حلب 25 تروریست داعشی در كمین تروریست های 'فیلق الشام' گرفتار و كشته شدند.
این درگیری زمانی اتفاق افتاد كه تروریست های داعش تلاش كردند وارد روستای
'دودیان' شوند.
در شمالی ترین نقاط حومه حلب نیز شماری از تروریست های ارتش آزاد براثر انفجار بمب در اطراف روستای 'كفرشوش' در نزدیكی مرزهای تركیه كشته شدند.
خبر دیگر از سوریه آن كه، شورای حركت نورالدین الزنگی (از گروه های تروریستی)در حلب نیز محمد المصری سروان فراری ارتش سوریه را از ریاست بركنار و توفیق شهاب الدین را به عنوان فرمانده این حركت تعیین كرد.
در استان ریف دمشق نیز تروریست های داعش با تسلط بر چند مجتمع مسكونی در خیابان 15 اردوگاه یرموك، در مناطق تحت تسلط گروهك النصره در این اردوگاه پیشروی كردند.
رسانه های نزدیك به تروریست ها اعلام كردند كه شماری از نیروهای ارتش آزاد برای پشتیبانی از گروه النصره از شهرك های یلدا، ببیلا و بیت سحم وارد اردوگاه شده اند.
در غوطه شرقی نیز ساكنان شهرك مسرابا خواستار خروج تروریست های النصره از این شهرك شدند.
تروریست های گروه النصره یكی از ساكنان این شهرك را به اتهام كافر شدن و خروج از دین سربریده بود.
در حومه غربی درعا در جنوب سوریه نیز 'محمد فواد مسالمه' فرمانده میدانی گردان توپخانه ارتش آزاد براثر انفجار بمب در اطراف شهرك 'تل الشهاب' كشته شد و شماری از نیروهای وی نیز زخمی شدند.
خاورم**6116/1275

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
درگیریهای شدید میدانی در جبهه حلب سوریه