ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تصویری از همدردی ستایش آمیز ستاره سرشناس تیم ملی اسپانیا با مردم تروریست زده لبنان


ورزش > فوتبال جهان - ستاره محبوب و سرشناس فوتبال اسپانیا درحالی که همه توجه مردم دنیا به پاریس است ، به یاد کشته شدگان حادثه تلخ تروریستی در لبنان افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سسک فابرگاس ستاره محبوب اسپانیایی چلسی در اینستاگرامش عکسی از پرچم کشور لبنان منتشر کرد و درحالی که همه رسانه های غربی تنها از اتفاقات تروریستی در پاریس می گویند ، به یاد کشته شدگان حادثه تروریستی ضاحیه در بیروت ، با مردم لبنان همدردی کرد. او با هشتک دعا برای لبنان و دعا برای صلح ، این عکس را منتشر کرد. فابرگاس که یکی از تیم طلایی قهرمان جام جهانی 2010 و یوفا 2012 است ، صبح یکشنبه هم به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی کشورش به سفارت فرانسه رفت و دفتر یادبود جانباختگان حاثه تروریستی پاریس را امضاء کرد و از طرف هم تیمی هایش این حادثه تلخ را تسلیت گفت. این پست ستاره اسپانیایی که 4.5 میلیون هوادار اینستاگرامی دارد ، هزاران کامنت به همراه داشته بسیاری از لبنانی ها از او تشکر کردند ، گروهی معترض منتقد اسلامگرایان داشته و گروهی از هواداران تیم های رقیب چلسی هم برایش نوشته بودند ابتدا برای ماندن چلسی در لیگ برتر جزیره دعا کن!

قبل از این در اینستاگرام منتسب به آنجلینا جولی هم تصویری درباره لبنان منتشر شده بود اما اصالت آن صفحه اینستاگرامی تائید نشد.

4141


ویدیو مرتبط :
اجرای خیابانی خواننده سرشناس برای همدردی با قربانیان