انگلیسی ها و آمریکایی ها فیلم سلمان خان را دیدند


  X  

انگلیسی ها و آمریکایی ها فیلم سلمان خان را دیدند

بانی فیلم/ تماشاچیان سینمای بالیوود از موضوع‌ عشق و خانواده که در جدیدترین فیلم پرفروش سلمان خان در مرکز قصه قرار دارد، به شدت استقبال کردند و فیلم جدید او رکورد اکران آخر هفته بالیوود را شکست.
از قبل هم مشخص بود که فیلم ««گنجی به نام عشق را بپذیر» یا «Prem Ratan Dhan Payo» محصول کمپانی‌های فاکس اینترنشنال پروداکشنز و فاکس‌استار استودیوز قرار است رکورد بشکند و همینطور هم شد. همکاری دوباره سلمان خان با سورج آر. بارجاتیا در مقام کارگردان، منجر به فروش فوق‌العاده 31 میلیون دلاری از 4801 پرده سینما در هفت بازار مختلف شد که این فیلم را در فروش آخر هفته بین‌المللی در رتبه دوم قرار داد. این اتفاقی نیست که زیاد بیفتد.
این فیلم در هندوستان نتوانست رکورد فروش فیلم «سال نو مبارک» شاهرخ‌خان در همین بازه زمانی در سال گذشته را بشکند اما رکورد بزرگترین اکران بالیوودی تاریخ را از آن خود کرد و طی یک آخر هفته چهار روزه، 27 میلیون دلار فروش داشت. این یعنی این فیلم توانست بعد از گذشت تنها سه روز از زمان اکرانش، به جمع فیلم‌های 100 کروری (15 میلیون دلاری) ملحق شود. این یکی از چهار فیلمی است که توانسته در چنین مدت زمان کوتاهی به این میزان فروش دست پیدا کند.
در خارج از هندوستان، بریتانیا بزرگترین اکران آخر هفته یک فیلم بالیوودی در تاریخ را تجربه کرد که 1.5 میلیون دلار فروش داشت و برای فیلمی که در رتبه چهارم جای گرفت خوب است. مجموع فروش این فیلم در ایالات متحده هم به 2.79 میلیون دلار رسیده که آن را به چهارمین اکران بزرگ هالیوودی در آمریکای شمالی بدل می‌کند. سلمان خان که حالا در 9 فیلم با میزان فروش بیش از 100 کرور بازی کرده، از این نظر هم از تمام بازیگران بالیوودی جلو افتاده است.
در فیلم «گنجی به نام عشق را بپذیر»، سلمان خان نقش پرِم را بازی می‌کند؛ همان نام مستعاری که در تمام فیلم‌های دیگرش با باریاتیا هم داشته اما شخصیتش با آن‌ها متفاوت است. در این داستان سلمان خان نقش مرد شادی را بازی می‌کند که محسور سادگی پرنسس مایتیلی می‌شود. با استناد به یادداشت‌های مراحل تهیه فیلم، خط داستانی فیلم، تلاش‌های او را به تصویر می‌کشد و «عشق بی قید و شرطی را نشان می‌دهد که تمام خانواده‌ها باید برای یکدیگر داشته باشند».
حالا باید ببینیم فیلم این خان می‌تواند فیلم «PK» امیرخان که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ بالیوود است را کنار بزند یا نه.


ویدیو مرتبط :
نظر شاهرخ خان درباره فیلم جدید سلمان خان "Bajrangi"