ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بوداغي: خوشحالم خاطره تلخ اينچئون تکرار نشد


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 08:52

بوداغي: خوشحالم خاطره تلخ اينچئون تکرار نشد

فارس/ لي‌پوش کاياک ايران گفت: با وجود اينکه سهميه را از دست داديم، اما خوشحالم که با مدال برمي‌گرديم.
امين بوداغي درباره مدال برنز کاياک دو نفره ايران در مسابقات قهرماني آسيا گفت: ما هر چه که در توان داشتيم گذاشتيم. مسابقه خوبي بود، اما بعد از رفتن سعيد فضل اولي من 3 بار در قايق دو نفره نشستم. قزاقستان که در اين مسابقات قهرمان شد و سهميه المپيک گرفت در چندين دوره المپيک و بازي‌هاي آسيايي حضور داشته‌اند. از زماني که در خاطرم هست دو ورزشکار قزاقي باهم هستند.
وي افزود: اگرچه سهميه از دست رفت، اما بازهم خدا را شکر مي‌کنم که با مدال برمي‌گرديم و خاطره تلخ اينچئون تکرار نشد. اگر وزارت ورزش و کميته ملي المپيک مي‌خواهند براي اين رشته که مدال‌هاي زيادي هم در آن توزيع مي‌شود سرمايه‌گذاري کنند، بايد برايش برنامه 4 ساله داشته باشند. اردوي يک ساله، گاهي در ايران و گاهي در خارج از کشور ما را به نتيجه نمي‌رساند. سهميه ما در کاياک 2 نفره از دست رفت، اميدوارم ساير ورزشکاران در 200 متر جبران کنند.
ملي‌پوش کاياک ايران در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کني ايران در اين 4 سال پيشرفتي در قايقراني داشته يا خير، اظهار داشت: بعد از 4 سال پيشرفت داشتيم، اما خط صعودي ما با حريفان تفاوت دارد. اگر حريف با زاويه 35 درجه حرکت مي‌کند، روند صعودي ما با زاويه 15 درجه است.
بوداغي در ادامه با اشاره به اينکه نبايد تقصير را گردن مربي بيندازيم، عنوان کرد: ما دو سال تعليق بوديم و بعد هم با بالا رفتن دلار فدراسيون نتوانست مربي خارجي جذب کند. سقف مربي ايراني هم اندازه‌اي دارد. البته شنيده‌ام فدراسيون برنامه‌هاي ويژه‌اي دارد که اعلام شده بعد از قهرماني آسيا آن را پياده مي‌کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
طراوت، سهره ای که تکرار نشد.