فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«قلب مترسک» روی پرده جشنواره انیمیشن هلند


به گزارش خبرگزاری فارس، انیمیشن 11 دقیقه و 30 ثانیه‌ای «قلب مترسک» در بخش «مسابقه کودکان و نوجوانان» در کنار هفت فیلم کوتاه دیگر از کشورها‌ی هلند، روسیه، آلمان، اتریش، مجارستان، و اسپانیا روزهای‌ 27 اسفند 1394 و 1 فروردین 1395 نیز برای مخاطبان به نمایش درخواهد آمد.
در این بخش کودکان 8 تا 12 ساله در سراسر هلند فرصت تماشای 9 انیمیشن کوتاه را در محل نزدیک به مدارس خود خواهند داشت و جایزه کلاسه فیلم برای فیلمی که بیشترین آرا حضار کودک و نوجوان بالای هشت سال را کسب کرده به همراه توزیع این فیلم در پروژه آموزشی ملی (EYE) در نظر گرفته شده است.
بخش مسابقه‌ای جشنواره - که ویژه کودکان و نوجوانان است از ماه ژانویه آغاز و تا اواسط ماه مارس ادامه دارد و در یک تور بلندمدت به صورت تئاتر فیلم برای کودکان مدرسه‌ای در سراسر هلند پیش از جشنواره به نمایش در می‌آید. این فیلم‌ها با تکنیک‌های خاص و متفاوت تهیه می‌شوند و موضوعات آن‌ها گاهی اوقات اجتماعی و خاص مسائل کودکان با ژانرهای رئال،کمدی و فانتزی است.
براساس این گزارش نوزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم هلند شامل بخش‌های مسابقه بین‌المللی فیلم‌های بلند، کوتاه، هلندی، دانشجویی، کودکان و نوجوانان و آن‌لاین است و بر همین اساس جایزه‌های این جشنواره‌ی بین‌المللی شامل «شیر طلایی»، «خرس طلایی»، «پلنگ طلایی» و «گوساله طلایی» به برگزیدگان اهدا می‌شود.
«قلب مترسک» داستان پرنده کوچکی است که اسیر سرمای زمستان شده و برای فرار از دست کلاغ‌های گرسنه، به تنها مترسک دشت پناه  می‌برد. به او عادت می‌کند ، او را مرمت می‌کند، از او تغذیه می‌کند و او را مانند خانواده خود می‌داند. سرانجام پرنده کوچک، گرگی که در دام افتاده است را نجات می‌دهد. کلاغ‌ها نیز متوجه رابطه دوستانه مترسک و پرنده می‌شوند و به مترسک حمله می‌کنند .

انتهای پیام/

لینک کوتاه به این خبر http://fna.ir/8L8ZBP

این خبر را به اشتراک بگذارید


ویدیو مرتبط :
انیمیشن کوتاه قلب ... برنده شده از چندین جشنواره معتبر