ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دلیل قهرمان نشدن پرسپولیس از نگاه هواداران


دلیل قهرمان نشدن پرسپولیس از نگاه هوادارانخبرآنلاین/ پرسپولیس با کمی دقت یا با کمی خوش شانسی می توانست قهرمان لیگ برتر شود اما نشد.
پرسپولیسی ها در حالی به نایب قهرمانی لیگ برتر رسیدند که فقط تفاضل گل آن ها از قهرمان کمتر بود. این تیم البته خودش را از قعر جدول به بالاهای جدول رسانده بود و همین نایب قهرمانی هم برای هوادارانش کافی بود. اما اگر می توانست قهرمان شود که رویایی ترین فصل تاریخ این باشگاه رقم می خورد.
درباره دلایل قهرمان نشدن پرسپولیس یک نظرسنجی برگزار کرده بودیم که برای این موضوع سه گزینه در نظر گرفته شده بود. اشتباهات فردی بازیکنان و هدر دادن فرصت ها، تفکرات سرمربی در چینش ساختار بد دفاعی و تصمیمات نادرست داوری در طول لیگ سه گزینه ای بود که هواداران می توانستند به آن رای بدهند.
در این نظرسنجی بیش از 20 هزار نفر از کاربران خبرآنلاین شرکت کردند که در نهایت گزینه اول یعنی اشتباهات فردی بازیکنان و هدر دادن فرصت ها بیشترین رای را آورد. بیش از 68 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی به این گزینه رای دادند. بیش از 23 درصد هم به گزینه آخر که تصمیمات نادرست داوری بود رای دادند و رای حدود 8 درصد هم گزینه دوم بود. جالب اینجاست که گزینه دوم که ارتباط به تفکرات برانکو پیدا می کرد کمترین رای را آورده و این نشان می دهد هواداران پرسپولیس از عملکرد برانکو راضی هستند.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تقدیم به هواداران با غیرت پرسپولیس میکس جدید محسن چاوشی فوق العاده زیبا فقط نگاه کنید