اتوبان قزوین- زنجان/قزوین - رشت/ قزوین - همدان در محور آوج رزن، به علت کولاک مسدود است


در پی بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان قزوین اتوبان قزوین زنجان مسدود و هماهنگی‌های لازم به منظور اسکان مسافران صورت گرفت.

رضا گروسی در گفت‌وگو با تسنیم، دقایقی پیش با اشاره بروز پدیده کولاک در محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: بارش شدید برف و کولاک اتوبان قزوین زنجان را مسدود کرد.

وی افزود: شدت کولاک به قدری است که امکان بازگشایی این اتوبان تا چهار ساعت آینده و یا حتی تا صبح فردا میسر نیست.

سرپرست ستاد بحران استانداری قزوین با اشاره به هدایت خودروها به مسیرهای جایگزین، تصریح کرد: با مسدود شدن اتوبان قزوین زنجان تمامی خودروهای در حال تردد در این مسیر به جاده قدیم قزوین زنجان و سایر مسیرهای جایگزین هدایت شدند.

گروسی گفت: به منظور اسکان مسافران و در راه ماندگان هماهنگی‌های لازم با شهرستان‌های حاشیه اتوبان قزوین زنجان انجام شده و تمامی امکانات لازم به منظور اسکان در راه ماندگان فراهم است.

وی با اشاره به شرایط آب‌وهوایی محورهای مواصلاتی استان عنوان کرد: در حال حاضر امکان بازگشایی اتوبان قزوین زنجان وجود ندارد که امیدواریم با کاهش شدت کولاک و شرایط آب‌وهوایی نسبتا پایدار اکیپ‌های راهداری مستقر در اتوبان قزوین زنجان نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنند.

سرپرست ستاد بحران استانداری قزوین ادامه داد: خوشبختانه تاکنون تصادف منجر به کشته یا زخمی شدن سرنشینان خودرو در جاده‌های استان گزارش نشده است.

تکمیلی:  اتوبان قزوین - رشت و قزوین - همدان در محور آوج رزن هم  به علت کولاک مسدود شد.


ویدیو مرتبط :
فرودهواپیمادر اتوبان قزوین - رشت