علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ترافیک در‌محورهای البرز نیمه سنگین است/اعلام محدودیت جاده چالوس


سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس نیمه سنگین و روان به سمت شمال است.

وی در ادامه ترافیک در لاین شمالی آزادراه تهران - کرج و کرج - قزوین را نیمه سنگین و روان اعلام کرد و گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج در محدوده شهرک خاتم‌الانبیاء تا پل فردیس سنگین گزارش‌شده است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اعلام محدودیت های محور کرج - چالوس، گفت: فردا، جمعه ۲۹ آبان تردد در محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر از ساعت ۱۴ تا ۲۴ همان روز یک‌طرفه می‌شود.

اکبری ادامه داد: محور کرج - چالوس روز جمعه ۲۹ آبان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت جنوب یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز در پایان با اشاره به اعلام هواشناسی استان البرز در خصوص بارش برف در ارتفاعات استان از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی استان رادارند خواست زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت) 2