علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



گل‌های مفت قهرمانی را از پرسپولیس گرفت/ اشتباهات فردی ما زیاد بود


محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برد پرسپولیس مقابل راه‌آهن و از دست دادن عنوان قهرمانی لیگ برتر، گفت: نقطه اوج لیگ روز گذشته بود که تمام استادیوم‌ها پر شده بود. شما به ورزشگاه آزادی نگاه کنید که چه جمعیتی برای تماشای مسابقه آمده بود. هواداران پرسپولیس هم فرهنگ بالای خود را در این مسابقه نشان دادند.

وی افزود: ما قهرمانی را روز گذشته از دست ندادیم، بلکه باید خیلی قبل‌تر از این امتیازها را جمع می‌کردیم. بازی‌های سرنوشت‌ساز پرسپولیس مقابل تیم‌هایی مثل نفت تهران، ذوب آهن و سپاهان بود. ما قهرمانی را وقتی از دست دادیم که گل‌های مفت می‌خوردیم و پنالتی‌ها را از دست می‌دادیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: با این حال قشنگی کار پرسپولیس اینجا بود که از انتهای جدول خودش را بالا کشید. باید از مجموعه پرسپولیس، هواداران، بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم که یک فصل قشنگ را رقم زدند.

زادمهر افزود: روز گذشته پرسپولیسی‌ها احساس غرور کردند، ولی متاسفانه ۹۹ ما به ۱۰۰ تبدیل نشد.

وی درباره وضعیت پرسپولیس در سال آینده، تصریح کرد: کادر فنی ما برای سال بعد مشخص است. باید نشست‌هایی برگزار شود تا درباره جزئیات صحبت کنیم. قطعا پرسپولیس خروجی‌ها و ورودی‌هایی دارد. نوع نگاه ما در سال آینده به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا فرق می‌کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه همه معتقدند اگر این تیم دروازه‌بان خوب داشت، زودتر از اینها قهرمان می‌شد گفت: هواداران پرسپولیس خودشان کارشناس هستند و خیلی بیشتر از بعضی کارشناسان می‌توانند مسائل فنی را آنالیز کنند. به هر حال اشتباهات فردی یک تیم را پایین می‌اندازد و یک تیم را بالا می‌کشد. در مجموع باید بگویم اشتباهات فردی در تیم ما زیاد بود.

زادمهر در خصوص اینکه چه نمره‌ای به پرسپولیس و برانکو می‌دهد، گفت: من به این پرسپولیس نمره خیلی خیلی خوب می‌دهم ولی ما نباید به حد خود قانع باشیم. باید دید وسیع‌تری داشته باشیم که امسال هم تجربه خوبی برای ما بود.

وی درباره احتمال اضافه شدن مهدی مهدوی‌کیا به کادر فنی پرسپولیس، گفت: مهدی جزو خانواده پرسپولیس است و از حضورش در این تیم خوشحال می‌شویم، ولی همه چیز به نظر برانکو بستگی دارد. مهدی در حال حاضر راه مربیگری را پله‌پله طی می‌کند و برای آینده برنامه دارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره احتمال تغییر در مدیریت باشگاه گفت: تا این لحظه که هیچ خبری نیست. تیم زیرمجموعه وزارت ورزش است و آنها هر تصمیمی بگیرند، قابل احترام است.


ویدیو مرتبط :
گل قهرمانی پرسپولیس