سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلفن هوشمند Redmi Note 2 Pro و تبلت Mi Pad 2 در سوم آذرماه توسط شیائومی معرفی می شوند


تلفن هوشمند Redmi Note 2 Pro و تبلت Mi Pad 2 در سوم آذرماه توسط شیائومی معرفی می شوند

تا مراسم سوم آذرماه شیائومی مدت زمان زیادی باقی نمانده و تصور می شود که رویداد پیش رو بیشتر روی Remi Note 2 Pro تمرکز داشته باشد. حالا کمپانی مورد بحث پوستری از این دستگاه را منتشر کرده که پنل پشتی و اسکنر اثر انگشت آن را به تصویر می کشد و گمانه زنی ها در مورد رونمایی قریب الوقوع از آن را تقویت می کند.

انتظار می رود که Note 2 Pro نخستین موبایل ارائه شده از سوی این شرکت چینی باشد که بدنه ای تماما فلزی داشته و به اسکنر اثر انگشت مجهز شده باشد. اما آیا این همه چیزی است که قرار شده در تاریخ سوم آذر رونمایی شود؟ مسلما خیر.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت تصویر دیگری را نیز منتشر کرده که احتمالا به Mi Pad 2 تعلق دارد. تصویر منتشر شده جزئیات زیادی را در مورد این دستگاه نشان نمی دهد اما خوشبختانه چندی پیش نتایج عملکرد آن در تست GeekBench منتشر گردید که حاوی اطلاعات خوبی است؛ برای نمونه مشخص گردید که Mi Pad 2 یک چیپست 2.24 گیگاهرتزی X5-Z8500 اینتل را در خود جای داده (همانطور که احتمالا می دانید نسخه اورجینال این دستگاه از چیپ تگرا K1 بهره می برد).

این محصول همچنین از اندروید بهره می برد که به رابط کاربری MIUI مزین گردیده. در هر حال، با توجه به اینکه قرار شده هر دوی این گجت ها در سوم آذرماه رونمایی شوند انتظار می رود که با رویدادی به یادماندنی روبرو باشیم.

منبع: androidauthority

برچسب‌ها:Mi Pad 2Redmi Note 2 Proاخبار تکنولوژیشیائومیگوشی موبایل شیائومی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی تبلت شیائومی Mi Pad 7.9 - آی تی رادار