سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واتس اپ ویندوز فون با بهبود در قسمت نوتیفیکیشن ها به روز رسانی شد


واتس اپ ویندوز فون با بهبود در قسمت نوتیفیکیشن ها به روز رسانی شدوین فون/ هفته ی گذشته واتس اپ ویندوز فون یک به روز رسانی بزرگ دریافت کرد که تغییرات بسیاری را در پی داشت. هر چند واتس اپ برای آن به روز رسانی، لیست تغییرات را منتشر نکرد، اما تغییرات دیده شده در برنامه بسیار زیاد بودند که ما قبلا به آن ها اشاره کردیم. حال امروز صبح نیز این برنامه یک به روز رسانی دیگر دریافت کرده که به نظر نمی رسد تغییرات زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشد. با وینفون همراه باشید.

واتس اپ در قسمت تغییرات نسخه ی جدید، به سه مورد اشاره کرده است که البته به نظر می رسد این سه مورد در آپدیت قبلی واتس اپ اعمال شده اند و در واقع چیز جدیدی نیستند:

امکان فیلم برداری در دوربین داخلی برنامه تنها با زدن و نگه داشتن دکمه ی دوربین
دوربین داخلی برنامه سریع تر عکس برداری می کند
بیش از ۱۰۰ ایموجی جدید
به غیر از این موارد، در به روز رسانی قبلی در قسمت نوتیفیکیشن ها و کاشی برنامه نیز بهبود هایی حاصل شده بود، اما قسمت نوتیفیکیشن ها دارای نقص بود که به نظر می رسد در این به روز رسانی نقص آن برطرف شده است. اکنون زمانی که چندین نوتیفیکیشن واتس اپ در اکشن سنتر وجود دارد، وارد برنامه شوید، تمامی نوتیفیکیشن های مربوط به واتس اپ از اکشن سنتر حذف می شوند.

با این به روز رسانی این برنامه از نسخه ی ۲.۱۲.۲۶۶ به ۲.۱۲.۲۷۶ ارتقا پیدا می کند. شما هم این به روز رسانی را دریافت کردید؟ چه تغییرات دیگری مشاهده کردید؟


منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
قابلیت تماس صوتی واتس اپ در ویندوز فون