سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گشت هوایی ناجا بر فراز بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در روز طبیعت


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده هواناجا گفت: در روز طبیعت که یکی از پرکارترین روز برای هواناجا است با توجه به شرایط جوی پیش بینی می شود حدود 100 پرواز را در این روز به منظور کنترل ترافیک داشته باشیم.

به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سردار خلبان محمدولی بیرانوند با اشاره به ماموریت های هواناجا در ایام نوروز در امر گشت‌های شناسایی ،کنترل ترافیک و بازدید مسوولان از محل استقرار نیروها گفت: در نوروز امسال حدود 30 فروند وسایل پرنده در سراسر کشور برای انجام ماموریت ها اختصاص دادیم .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به روز طبیعت که یکی از پر کارترین روزها برای هواناجا است افزود : بنابراین با توجه به شرایط جوی پیش بینی حدود 100 پرواز را در این روز داریم که این پروازها از صبح روز 13 فروردین تا پایان روز ادامه دارد .

وی، خاطرنشان کرد: به دلیل ترافیک نیمه سنگین در محورهای ورودی و خروجی تهران در روزطبیعت، این بالگردها ضمن کنترل ترافیک، اقدام به تسهیل رفت و آمد می کنند.

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی تصریح کرد: بالگردهای ناجا بر فراز محورهای منتهی به بوستان ها، پارک ها و تفرجگاه ها در پروازند تا در صورت مشاهده هرگونه تصادف و گره ترافیکی، مراتب را به پلیس راهور اعلام نمایند.

سردار بیرانوند، گفت: از صبح امروز، تیزپروازان ناجا در آسمان های کشورمان در حال پروازند تا هموطنان عزیزکه به همراه خانواده هایشان در روز سیزدهم فروردین، برای تفریح به طبیعت، پارک ها و تفرجگاه ها می روند روز خوشی را تجربه کنند.

وی، یادآور شد: پرواز گشت های هوایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تا غروب، ادامه دارد تا مردم ایران اسلامی، روز طبیعت را با احساس امنیت و آرامش در کنار خانواده های خود سپری کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی یادآور شد: تا امروز 216 ساعت در 249 سوتی پرواز انجام شده است و با تعاملی که با اورژانس چند شهر از کشورمان داشتیم توانستیم در این روزها خدماتی را به هموطنان ارائه دهیم .


ویدیو مرتبط :
گشت هوایی آپاچ بر فراز عراق