سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قاچاق زنان «ایزدی» به پاکستان و افغانستان توسط گروه تروریستی داعش


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «اسپوتنیک»، گروه تروریستی داعش تعداد زیادی از زنان ربوده شده ایزدی را برای فروش به کشورهای مختلف به ویژه پاکستان، افغانستان و لیبی قاچاق می‌کند.

به نوشته این خبرگزاری روسی، گروه تروریستی داعش تجارت قاچاق زنان را گسترش داده است.

یکی از زنان آزاد شده از چنگ داعش در گفت‌وگو با اسپتنیک فاش کرد: جنگجویان داعش تعداد زیادی از زنان ربوده شده را به کشورهای خارج به ویژه پاکستان، افغانستان و لیبی قاچاق می‌کند.

این در حالی است که تاکنون مشخص نشده است که داعش این زنان را چگونه به کشورهای خارج منتقل می‌کند.

«میهیما حلیل» شهردار «سینجار» عراق در این خصوص گفت: احتمال دارد که داعش علاوه بر مسیرهای آبی، از راههای زمینی نیز برای چنین کاری استفاده می‌کند.

گروه تروریستی داعش زنان در عراق و سوریه را برای دریافت باج نیز آدمربایی می‌کند.

به گفته مقامات کرد، تاکنون 6255 زن ایزدی ربوده شده‌اند که در مجموع 3878 نفر از جمله نزدیک به 1800 زن و کودک حاضر اسیر این گروه تروریستی هستند.

«آسوشیتدپرس» روز گذشته در گزارشی اعلام کرد: گروه تروریستی داعش در پاکستان و افغانستان با نام «خوراسان» برای استخدام نیرو به دنبال طبقه با سواد و متخصص در پاکستان است.

این گروه تروریستی در پاکستان در حال استخدام دانشجویان، پزشکان، وکلا، روزنامه نگاران، بازرگانان است و از زنان نیز برای جمع آوری کمک مالی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
هلاکت رهبر داعش در افغانستان و پاکستان