سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توقیف خودرو پژو با بیش از 37 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در لاهیجان


به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمود قاسمی گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی این شهرستان در حین انجام ماموریت و کنترل ترافیک، یک دستگاه خودروی پژو 206 را به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه متوقف کردند.
وی افزود: در استعلام ماموران راهنمایی و رانندگی مشخص شد که خودروی مذکور 37 میلیون و 200 هزار ریال خلافی پرداخت نشده با 78 فقره تخلف در پرونده دارد.
وی با بیان اینکه این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد، ادامه داد: پلیس برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و این خودروها را در صورت مشاهده، توقیف خواهد کرد.
سرهنگ قاسمی با اشاره به نقش مردم در تامین و برقراری نظم و امنیت، از شهروندان خواست برای اجرای هرچه بهتر طرح ها، با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را گزارش کنند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
104میلیارد تومان خلافی 104 هزار خودرو