ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اهداف سرمربي موقت تيم قوچان‌نژاد


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 18:07

اهداف سرمربي موقت تيم قوچان‌نژاد

کاپ/ سرمربي بلژيکي تيم چارلتون که عنوان موقت را يدک مي کشد،به هواداران و مديران اين تيم هشدار داد.
کارل فراي پس از شکست سنگين چارلتون به ميدلزبروخطاب به هواداران اين تيم اظهار داشت:به سوي تيم بازگردند و به او در نجات چارلتون کمک کنند.
فراي در ادامه گفت:دوست ندارم به عنوان سرمربي موقت باشم.نمي دانم چه مدت اين عنوان را خواهم داشت.هدف من روشن است و مي خواهم که تيم چارلتون را سه فصل در اختيار من قراردهند. من باور دارم اگر نمي توانستم به چارلتون کمک کنم،الان اينجا نبودم.
رضا قوچان نژاد مهاجم تيم چارلتون است و تيمش اين روزها اوضاع مناسبي ندارد و هواداران اين تيم از نتايج اخير بسيار عصباني هستند.او در بازي اخير تيمش مقابل ميدلزبرو 30 دقيقه بازي کرد که طبق گزارش بازي فقط توانست يک شوت روانه دروازه حريف کند.البته در صورت ابقاي کارل فراي درچارلتون،قوچان نژاد فرصت بيشتري براي بازي خواهد يافت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
رضا قوچان نژاد