جزئیات خدمات همراه‌اول به زائران اربعین حسینی


همراه‌اول از ایجاد ۱۰هزار و 200 کانال ارتباطی برای بهبود ارتباط موبایلی در گذرگاه‌های مرزی با عراق خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه خود را در گذرگاه‌های مرزی به دو برابر افزایش داد.

همراه اول اعلام‌کرد: در شهر مرزی مهران، با اضافه‌شدن ۱۳ سایت دو لایه معادل ۲۶ سایت، ۷۲۰۰ کانال ارتباطی ایجاد شد و ظرفیت شهر مهران نسبت به اربعین پارسال دو برابر افزایش یافت. همچنین در شهر مهران، امسال به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، پنج سایت نسل ۳ راه اندازی شد.

در نقاط مرزی شلمچه و چذابه نیز شش سایت جدید تلفن‌همراه راه‌اندازی و 3000 کانال ارتباطی ایجاد شده و با استفاده از سایت‌های پر ظرفیت که جدیداً در شبکه همراه اول استفاده می‌شود، ظرفیت شبکه در این نقاط نسبت به اربعین پارسال به دو برابر افزایش یافته،همچنین در شلمچه و چذابه، دو سایت 3G راه اندازی شده تا زائران حسینی بتوانند با سرعت بیشتری از اینترنت همراه خود استفاده کنند.

همراه اول به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری اپراتورهای عراقی سرویس رومینگ بین‌الملل مکالمه، پیامک و دیتا با تعرفه ویژه آماده کرده و همچنین برای رفاه حال زائران حسینی وای فای رایگان درنظر گرفته که جزئیات آن بزودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
همراه با زائران اربعین حسینی - چند قدم مانده تا اربعین