سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ رازگشایی از جنایت حمام متروکه


جام جم/ مرد معتاد که دوستش را به خاطر بدهی 280 هزار تومانی در حمام متروکه‌ای به قتل رسانده بود، پس از دستگیری صحنه جنایت را بازسازی کرد.

نوزدهم آذر امسال خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی استان زنجان از گم شدن فرزند 40 ساله‌شان خبردادند.

با تحقیق از این خانواده مشخص شد او از یک هفته پیش خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته و تلاش‌هایشان برای یافتن وی بی‌نتیجه مانده است.

جستجو‌ها در این باره ادامه داشت تا این که ساعت 23 همان شب یکی از اقوام مرد گمشده با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد او در حمام مخروبه روستای سهله خبر داد. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان زنجان همراه گروه بررسی صحنه جرم و بازپرس کشیک ویژه قتل با حضور در محل کشف جسد، متوجه شدند او بر اثر اصابت ضربه‌های جسم سخت و برنده به سرش به قتل رسیده است .

با تحقیق از خانواده مقتول و اهالی روستا، کارآگاهان جنایی به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد مقتول با دو مرد معتاد ارتباط داشته و حتی از یکی از این افراد هم مبلغی پول طلب داشته است .همین سرنخ کافی بود تا پلیس جنایی این دو نفر را شناسایی و بازداشت کند. در ادامه متهمان به اداره جنایی آگاهی استان زنجان منتقل شدند و در بازجویی اولیه یکی از آنها به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: من و مقتول و دوست دیگرمان که بازداشت شده، شیشه مصرف می‌کردیم. مدتی پیش مقتول به من 280 هزار تومان قرض داد و من نتوانستم بدهی‌ام را پرداخت کنم. روز حادثه شیشه خریدم و در تماس با وی و دوست دیگرمان خواستم برای مصرف شیشه به حمام مخروبه روستا برویم. در حال مصرف شیشه بودیم که مقتول پولش را خواست امامن پولی نداشتم که به او بپردازم.

متهم به قتل اضافه کرد: مقتول با آجر به سمت من حمله‌ور شد و من هم با وسیله‌ای شبیه چکش چند ضربه به سرش زدم. بعد از قتل وی نیم میلیون تومان از جیبش دزدیدم و 300 هزار تومان هم به دوستم به‌عنوان حق‌السکوت دادم.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل و تنها شاهد جنایت، آنها صحنه قتل را بازسازی کردند و روانه زندان شدند. احتمال دارد عامل جنایت به قصد سرقت پول‌های مقتول و با انگیزه از پیش تعیین شده به این جنایت دست زده باشد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رازگشایی از طومارهای دریای مرده + زیرنویس فارسی..قسمت ۱