سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سیاست ایران ایجاد ارتباط و دوستی با کشورهای همسایه است


آیت الله محمد تقی پور محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مراغه افزود: کج سلیقه گی برخی دولتمردان کشورهای همسایه از جمله ترکیه، موجب ایجاد تنش در بین کشورهای منطقه می شود.
وی اظهارکرد: اظهار نظرهای اردوغان رییس جمهوری ترکیه در مورد سوریه باعث تقویت تروریسم می شود و امیدواریم این حرکت موجب تشدید تشنج ها در منطقه نشود.
امام جمعه مراغه یادآور شد: اردوغان به دنبال ایجاد امپراتوری عثمانی با کمک استکبار است که با موضع گیری ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و خالی کردن پشت ترکیه از سوی آمریکا، ماهیت استکبار مشخص شد.
آیت الله پور محمدی ادامه داد: مقام های ترکیه باید از این حرکت آمریکا درس گرفته و به دنبال ایجاد تنش در منطقه نباشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از کشورهای اروپایی نیز توسط گروه تروریستی داعش تهدید می شوند، گفت: جامعه جهانی نیازمند مقابله با تروریسم و پیشگیری از دخالت استکبار در امور کشورهای اسلامی است.
امام جمعه مراغه اظهار داشت: گروه تروریستی داعش موجب فراموشی مساله یمن شده و آل سعود از این فرصت استفاده کرده و اقدام به کشتار مسلمانان این کشور می کند.
آیت الله پورمحمدی همچنین با اشاره به 10 آذر سالروز شهادت مدرس و روز مجلس افزود: آرمان خواهی این شهید به حدی بود که به تنهایی در مرکز قانون گذاری وقت ایران، در برابر بیگانگان ایستادگی کرد.
وی گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، توجه کافی به این مهم از سوی مردم و انتخاب افراد با درایت و مدیر ضروری است.
آیت الله پورمحمدی خاطرنشان کرد: انتخاب افراد با این ویژگی موجب تقویت بیشتر مجلس با شیوه های مدرس گونه می شود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3034/8023/1904/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صادرات ایران به کشورهای همسایه