سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارندگی 43 واحد مسكونی از 45واحد یك روستای خلخال را تخریب كرد


احمد قنبری بخشدار مركزی خلخال روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا گفت : به دنبال دریافت خبرمربوط به تخریب واحدهای مسكونی روستای ترازوج ازتوابع بخش مركزی این شهرستان، گروهی از كارشناسان مدیریت بحران خلخال عازم این روستا شده و پس از ارزیابی، خسارت وارده به واحدهای مسكونی و دامی را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام كردند.
وی گفت: براثربارش های دو روز گذشته به جز2 واحد مسكونی مقاوم سازی شده روستا مابقی واحدهای مسكونی و دامی شامل 43 واحد مسكونی و چندین واحد دامی بین 50 الی 100 درصد تخریب شده وادامه زندگی درداخل این واحدهای مسكونی برای اهالی امكان پذیرنیست.
وی بیان كرد: روستای 45 خانواری ترازوچ با 180 نفرجمعیت در35 كیلومتری خلخال واقع واهالی این روستا ازمحل درآمد كشاورزی، باغداری و دامداری زندگی می كنند.
در دو روز گذشته بارش های شدید باران و برف اغلب مناطق استان اردبیل از جمله خلخال را كه در جنوب این استان واقع است در برگرفت.
7119/6016 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارندگی روستای کوپچ