سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مصلا برای میزبانی نمایشگاه کتاب تهران اعلام آمادگی کرد


مصلا برای میزبانی نمایشگاه کتاب تهران اعلام آمادگی کردخبرگزاری کتاب ایران/ روابط عمومی مصلای امام خمینی (ره) تهران با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه مخالفت با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در این مکان را تکذیب و برای برپایی نمایشگاه اعلام آمادگی کرد.
  در پی انتشار برخی اظهارنظرها در فضای رسانه‌ای کشور مبنی بر مخالفت مصلای تهران با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در این مکان، روابط عمومی مصلا با صدور اطلاعیه‌ای، هرگونه مخالفت با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب را در این مکان تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
با توجه به آمادگی کامل مصلای امام خمینی(ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و سایر نمایشگاه‌های فرهنگی کلان و پیشرفت عملیات عمرانی در مصلا طی سال جاری و امکان استفاده از رواق‌های شرقی و غربی در کنار شبستان اصلی، این مجموعه آمادگی دارد از ناشران و مخاطبان در فضای مسقف میزبانی کند.

از سوی دیگر با تجربه ۱۰ ساله مصلای امام خمینی(ره) در برگزاری نمایشگاه‌های متنوع و علاقه‌مندی مدیریت این مجموعه به میزبانی نمایشگاه کتاب تهران و به جهت اهمیت موضوع کتاب و مطالعه، برنامه‌های مصلا در سه ماهه نخست سال آینده و پاسخ به درخواست برگزاری سایر برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها تاکنون معلق مانده است.

برخورداری از فضاهای متعدد با امکانات مناسب، سهولت دسترسی به حمل و نقل عمومی، دارا بودن پارکینگ‌های متعدد و قرار گرفتن این مجموعه بزرگ فرهنگی ـ عبادی در قلب پایتخت از جمله مواردی است که روابط عمومی مصلا ضمن برشمردن آنها تأکید می‌کند؛ مجموعه مصلا، برنامه‌های گسترده‌ای را در حوزه برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی در نظر دارد که در آینده نزدیک و پس از قطعی شدن برنامه‌ریزی، به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

به گزارش ایبنا، این اطلاعیه صرفا اعلام آمادگی مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، برای میزبانی از نمایشگاه در صورت بروز مشکل در آماده‌سازی شهر آفتاب است و مجموعه بزرگ نمایشگاهی شهر آفتاب، همچنان اولین گزینه برای برپایی نمایشگاه بیست‌ونهم است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرگزاری کتاب ایران


ویدیو مرتبط :
صحن مصلا بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران