سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه یونیورسال ویندوز ۱۰ برنامه ی گنجینه در راه استور مایکروسافت


نسخه یونیورسال ویندوز ۱۰ برنامه ی گنجینه در راه استور مایکروسافت

اشعار پارسی یک گنجینه بزرگ برای ما ایرانیان و شناسنامه ای برای اثبات فرهنگ و تمدن ما فارسی زبانان ایران است و هر وقت این اشعار را می خوانیم احساس خوبی به ما دست می دهد. در ویندوز و ویندوز فون چند برنامه ی شعر وجود دارد که گنجینه، یکی از این برنامه هاست و کاربران بسیار زیادی دارد. حال برنامه نویس این برنامه قصد دارد به زودی نسخه ی ویندوز ۱۰ و یونیورسال برنامه ی خود را منتشر کند.

وین فون/ اشعار پارسی یک گنجینه بزرگ برای ما ایرانیان و شناسنامه ای برای اثبات فرهنگ و تمدن ما فارسی زبانان ایران است و هر وقت این اشعار را می خوانیم احساس خوبی به ما دست می دهد. در ویندوز و ویندوز فون چند برنامه ی شعر وجود دارد که گنجینه، یکی از این برنامه هاست و کاربران بسیار زیادی دارد. حال برنامه نویس این برنامه قصد دارد به زودی نسخه ی ویندوز ۱۰ و یونیورسال برنامه ی خود را منتشر کند.

مهدی غیاثی که از برنامه نویسان خوب ویندوز و ویندوز فون است، برنامه ی گنجینه را هم برای ویندوز ۸.۱ و هم ویندوز فون ۸.۱ ساخته و راهی استور کرده است. با این حال این برنامه یونیورسال ویندوز ۸.۱ است و یونیورسال ویندوز ۱۰ که از یک باینری برای تمام دستگاه ها استفاده می کند نیست. با این حال به نظر می رسد به زودی شاهد نسخه ی یونیورسال ویندوز ۱۰ این برنامه خواهیم بود. مهدی غیاثی این خبر را در اکانت توییتر خود اعلام کرده و تصویری از این نسخه را نیز منتشر کرده است:

او همچنین صحبت جالبی در خصوص میزان استقبال کاربران از برنامه ها در ویندوز ۱۰ در مقابل ویندوز ۸.۱ می کند:

تو یک ماه گذشته، گنجینه ۴۰۰ بار روی ویندوز ۱۰ دانلود شده، ولی روی ۸.۱ کمتر از ۳۰ بار. واقعن روی ویندوز ۱۰ مردم بیشتر میرن استور مثل اینکه.
اگر شما هم به اشعار پارسی علاقه دارید یا می خواهید برای آرامش روح خود، کلام زیبای شاعران کهن ایران زمین را با خود همراه باشید، پیشنهاد می کنیم حتما برنامه ی گنجینه را بر روی گوشی یا رایانه ی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ویندوز ۱۰ نسخه آینده ویندوز مایکروسافت رونمایی شد!