سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارتش یمن پایگاه مزدوران عربستان را با موشک بالستیک هدف قرار داد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، یک منبع نظامی امروز یکشنبه از کشته و زخمی شدن دهها تن از متجاوزان و مزدوران عربستان در حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه آنها در مأرب و منطقه مرزی الطوال خبر اداد.

بر اساس این گزارش یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تداوم نقض آتش بس از سوی عربستان، دو موشک بالستیک از نوع "قاهر" به مرکز تجمع متجاوزان در منطقه صافر مأرب و منطقه مرزی الطوال شلیک کردند.

در حمله موشکی به پایگاه مزدوران در صافر مأرب، سامانه کنترل هواپیماهای بدون سرنشین و تعدادی از خودروهای دشمن در پایگاه صافر در مأرب منهدم شد.

بر اساس آمارهای اولیه در  حمله موشکی به صافر مأرب  86 تن از متجاوزان و مزدوران کشته شدند

همچنین در این حمله،  8 بالگرد آپاچی و دو هواپیما و دو تانک پیشرفته متجاوزان منهدم شد.

در حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه مزدوران در منطقه مرزی الطوال نیز 79 نفر از متجاوزان و مزدوران کشته و 100 نفر زخمی شدند که حال آنها وخیم است.

در پی حمله موشکی روز گذشته ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه مزدوران در مأرب که در پاسخ به تشدید حملات نظامی متجاوزان صورت گرفت، 180 نفر از آنها از جمله شماری از افسران و فرماندهان نظامی سعودی به هلاکت رسیدند.

همزمان با آغاز مذاکرات گروههای یمنی برای حل بحران این کشور در سوئیس و اعلام آتش بس از سوی سازمان ملل متحد، عربستان سعودی صدها بار مناطق مختلف یمن را از زمین و هوا و دریا بمباران کرده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شلیک موشک بالستیک به بزرگترین پایگاه دریایی عربستان