فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید به سید حسن نصرالله در پی شهادت ذوالفقار حزب‌الله


به گزارش خبرگزاری تسنیم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید با صدور پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت «مصطفی بدرالدین» از فرماندهان ارشد حزب الله را تسلیت گفت. متن پیام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی به شرح زیر است:

«َاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِكُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ»

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب‌الله لبنان

سلام‌علیکم

آیت فلاح و رستگاری از فراز ایمان بندگان مؤمنی متجلی می‌شود که در میدان جهاد، از جان می‌گذرند و با خدای متعال جز به بهای خشنودی حضرتش معامله نمی‌کنند. این حقیقت بزرگ را شهدا با خون خود جاودان کرده‌اند تا خط سرخ شهادت تا ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف مستدام گردد. بر این باور حزب‌الله؛ را در زمره جان برکفان جبهه حقیقت و پرچم‌داران آزادگی برمی‌شماریم و شهیدان والامقامش را آیه‌های محکم پایداری می‌خوانیم.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان، بر ساحت ایمان مجاهد بلندمرتبه، فرمانده شهید «مصطفی بدرالدین» از فرماندهان ارشد حزب‌الله ادای احترام می‌کنم و علو درجات را برای آن شهید معزز از درگاه ایزد منان خواستارم.

امید که به فضل الهی و در پرتو حماسه‌آفرینی‌های جوانان غیور حزب‌الله، سرنگونی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس شریف محقق گردد.

سید محمدعلی شهیدی

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیام سید حسن نصرالله بعد از شهادت جهاد مغنیه