ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کریمی و انصاری تمرین کردند، خیال مظلومی راحت شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با صبای قم از ساعت 15 و 30 دقیقه در زمین زنده یاد حجازی برگزار کرد.

تمرین امروز بدون حضور خبرنگاران انجام شد اما تعدادی از هواداران استقلال در محل تمرین حاضر بودند که البته بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین این نفرات به بیرون از کمپ هدایت شدند.

* یعقوب کریمی بازیکن مصدوم تیم استقلال غایب تمرین امروز بود ضمن آنکه منصور پورحیدری به دلیل سرماخوردگی در محل تمرین حضور نداشت.

* میثم مجیدی بعد از گذشت 20 دقیقه از آغاز تمرین با لباس ورزشی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد اما با استقلالی‌ها تمرین نکرد و تنها نظاره‌گر کارهای تاکتیکی تیمش بود.

* محسن کریمی و جابر انصاری که طی روزهای گذشته در کلینیک دکتر نوروزی به فیزیوتراپی می‌پرداختند امروز بدون مشکل با آبی‌پوشان تمرین کردند که این موضوع باعث شد خیال مظلومی از بابت این دو نفر راحت شود. مظلومی پیش از تمرین امروز با این دو نفر برای دقایقی صحبت کرد.

* قبل از شروع تمرین امروز کادر فنی بازیکنان را دور هم جمع کرد و آخرین توصیه‌های تاکتیکی را به آنها انجام داد.

* دویدن دور زمین، گرم کردن بدن‌ها، ارسال از جناحین و فوتبال درون‌تیمی آیتم‌های تمرین امروز استقلال بود که به مدت 50 دقیقه طول کشید.

* طبق برنامه بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل المپیک شده تا در اردوی پیش از بازی شرکت کند.

دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ر

 

http://fna.ir/GNBDSD


ویدیو مرتبط :
خیال پولدارها راحت راحت