کاظمی: در دور برگشت، جزو 6 تیم نخست جدول خواهیم بود/ با تغییر نام تیم موافقم!


سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سیاه جامگان معتقد است که تعطیلات پیاپی لیگ به نفع این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، فرهاد کاظمی، در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی اظها‌ر کرد: تراکتورسازی یک تیم مردمی و با هو‌اد‌ا‌ران بسیار خوب است و همه چیز در این تیم در وضعیت ایده‌آل قرار دارد. امیدوارم که مسئولان هم توجه خاصی به تیم داشته باشند.

وی افزود: ما هم از نظر تاکتیکی و از نظر شرایط سنی جوان هستیم و هنوز شخصیت تیمی خوبی پیدا نکرده‌ایم. البته جوانان خوبی داریم که امیدوارم فردا (جمعه) یک بازی تماشاگر پسند و خوبی را در زمین به نمایش بگذارند. البته رضا شربتی، علیرضا نقی زاده ، علیرضا سینک و غلامرضا عنایتی چهار غایب ما برای این مسابقه هستند.

وی در خصوص وضعیت تیمش نیز، خاطر‌ نشان کرد: ما هنوز از نظر تاکتیکی به وحدت نرسیده‌ایم و مشکلات زیادی از نظر فنی داریم. امیدوارم که فردا تیم جوان و جنگنده‌ای به میدان بفرستیم تا مردم از دیدن این فو‌تبا‌ل لذت ببرند. تیم ما قطعا در دور برگشت مسابقات جزو شش تیم برتر لیگ خواهد بود و با تغییر و تحولاتی که در تیم ایجاد می‌کنیم تیمی درخور شان مردم خراسان راهی مسابقات خواهیم کرد.

وی در خصوص تعطیلات پیاپی لیگ برتر نیز، توضیح داد: هر قدر لیگ بیشتر تعطیل شود من هم بیشتر به اهداف خودم می‌رسم و معتقدم که این تعطیلات به نفع تیم ما است ولی برای سایر تیم‌ها بار منفی زیادی دارد و این موضوع را نمی‌توان کتمان کرد.

کاظمی در ادامه سخنان خود خاطر‌ نشان کرد: تراکتورسازی بهترین بازیکنان سرباز را در اختیار دارد و خواسته هو‌اد‌ا‌ران این تیم دیدن یک فو‌تبا‌ل زیبا و هجومی است و به نظرم تراکتورسازی با این داشته‌هایش باید در رده بهتری قرار می‌گرفت.

وی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که امام جمعه مشهد خواستار تغییر نام این تیم شده است؟ ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر به تاریخ برگردیم ابومسلم فردی بود که با شیعه مخالف بود. من در زمانی که ایشان آن صحبت‌ها را کردند نبودم ، ولی با این حرف برای تغییر نام موافقم و این موضوع را نباید کتمان کرد.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ویدیو مرتبط :
تیم منتخب دور برگشت نیمه نهایی جاک قهرمانان اروپا