ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدی: ریسک ما برابر پرسپولیس جواب داد/ بازی شبیه بسکتبال بود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در خصوص تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و ما شروع خوبی داشتیم، اما رفته رفته پرسپولیس توانست به بازی مسلط شود و به گل هم رسید. به نظرم من بچه‌های ما در این بازی تحت تأثیر نام بزرگ پرسپولیس بودند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی بیشتر حالت بسکتبال به خود گرفته بود چرا که هر دو تیم حملات پی‌درپی روی دروازه یکدیگر داشتند و موقعیت‌های زیادی نیز توسط مهاجمان دو تیم از دست رفت.

سرمربی ذوب‌آهن با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیمش خاطرنشان کرد: واقعا رشید مظاهری با پنالتی که مهار کرد روند بازی را به طور کل تغییر داد، بعد از این صحنه بازی به نفع ما برگشت و توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. در ادامه بازی تا حدی در کنترل پرسپولیس بود تا اینکه آنها گل دوم را به ثمر رساندند و کار را برای ما سخت کردند. خوشبختانه بازیکنان ما دست از تلاش برنداشتند و با ارائه یک بازی باکیفیت توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. باید به برانکو و تیمش تبریک بگویم که اینقدر خوب بازی کردند، ضمن اینکه ما هم توانستیم کیفیت بالای خود را حفظ کرده و به روند روبه‌رشدمان ادامه دهیم.

گل‌محمدی در خصوص تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود و تعویض‌هایش عنوان کرد: نسبت به بازی با استقلال فقط یک تغییر در ترکیب داشتیم که علی همام را جایگزین تبریزی کردیم. نفرات‌مان اکثرا در یک سطح هستند، وقتی در طول بازی عقب افتادیم سعی کردیم با تغییراتی تیم را هجومی کنیم، تعویض‌هایی که انجام دادیم تا حد زیادی ریسک بود که خوشبختانه جواب داد.

وی در واکنش به این سوال که چرا خط دفاع تیمش که تا اینجای لیگ بهترین بوده است، مقابل پرسپولیس اینقدر تحت فشار قرار گرفت و پر اشتباه ظاهر شد، گفت: واقعیت این است که پرسپولیس در خط حمله بازیکنان بسیار خطرناک و تاثیرگذاری دارد که در حمل توپ و قدرت ضربه زدن خیلی خوب هستند و می‌توانند هر خط دفاعی را با مشکل مواجه کنند. در صحنه‌های گل پرسپولیس مدافعان ما آن طور که باید در کادر نبودند و تمرکز لازم را نداشتند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: صحبت کردن در مورد قهرمانی فقط فشار را روی تیم ما بیشتر می‌کند در حال حاضر بهتر است تمرکزمان را روی بهتر شدن و خوب بازی کردن قرار دهیم. واقعا قهرمان شدن در لیگ امسال بسیار سخت است چرا که تیم‌های مدعی زیاد هستند. ما فعلا به پیشرفت فکر می‌کنیم و در روزهای آخر برای قهرمانی نهایت تلاش خود را خواهیم کرد البته به شرطی که تا آن زمان امتیازات را از دست ندهیم. اکنون تیم‌های خوب و مدعی زیادی در لیگ هستند و مطمئناً همه مدعیان در ادامه امتیاز از دست خواهند داد و ما هم باید با عزم و اراده قوی رو به جلو برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گل‌محمدی درباره علت نیمکت‌نشینی مرتضی تبریزی و اینکه اگر این بازیکن از ابتدا در ترکیب بود نمی‌توانست از حجم حملات پرسپولیس کم کند، گفت: مرتضی یک بازیکن هجومی است تا دفاعی و شما فکر می‌کنید او می‌توانست مقابل حملات پرسپولیس را بگیرد؟ نیمکت‌نشینی تبریزی به همین دلیل بود که ما در زمین یک هافبک داشته باشیم تا بتوانیم میانه میدان را در اختیار بگیریم. مرتضی هم در این بازی وقتی نیاز به حضورش در زمین بود، تعویض شد و به خوبی عمل کرد.

وی درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده ذوب‌آهن در این بازی موقعیت زیادی نداشت و دو موقعیت را شانسی تبدیل به گل کرد، اظهار داشت: آنهایی که در ورزشگاه بودند، بازی را دیدند. من به نظر او احترام می‌گذارم و به نظرم ما حریف دست و پا بسته‌ای نبودیم. در زمین حریف پاسکاری می‌کردیم، خطا گرفتیم و موقعیت هم خلق کردیم. دیگر این را مردم باید قضاوت کنند که بازی به چه شکل بوده است.

سرمربی ذوب‌آهن درباره زوج حسن‌زاده و کاوه رضایی که پس از مدت‌ها رقم خورد تا خواسته هواداران هم به نوعی برآورده شده باشد، تأکید کرد: بعد از اینکه ما یک گل از حریف عقب افتادیم و پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند، کارمان ریسکی شد. مجبور شدیم سه مهاجم را بالا نگه داریم و حتی به احسان پهلوان گفته بودیم که بالاتر بماند تا در حملات شرکت کند. ممکن بود در این شرایط حتی گل سوم را هم بخوریم، اما خوشبختانه تصمیمی که گرفتیم جواب داد و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنفرانس کامل گل محمدی پیش از بازی با پرسپولیس