سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مهریه باورنکردنی همسر علی دایی


مهریه باورنکردنی همسر علی دایی,همسر علی دایی

مهریه همسر علی دایی:

علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می گوید: همسرم فرزند اول خانواده است.

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال ۱۳۸۴ در مصاحبه ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه(س) «آب» است. خیلی ها فکر می کردن که مهریه همسرم سکه های زیادی است، به قول این جدیدی ها!… اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

همچنین ببینید

منبع : تبیان / پ


ویدیو مرتبط :
همسرم مهریه اش را گرفته وفوت کرده آیا مرد از همسر ارث م