سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



چینی‌ها مشغول احداث سد شفارود هستند/ خسارات وارد شده به جنگل‌های هیرکانی جبران‌ناپذیر است


سلامت نیوز:رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ارتباط با احداث سد شفارود در جنگل‌های هیرکانی گفت: خسارات وارد شده به این جنگل‌ها جبران‌ناپذیر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،خدا کرم جلالی در ارتباط با پروژه احداث سد شفارود گفت: احداث این سد در دولت قبل توسط وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مورد موافقت قرار گرفته است و قراردادهایی نیز با شرکت‌هایی چینی در این زمینه منعقد شده و سال‌هاست که این شرکت‌ها در حال فعالیت در این زمینه هستند، اما ما در رابطه با آنچه تخریب جنگل است، نظر خود را به صراحت اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ابتدا قرار بود؛ در احداث این سد ۴۰۰ هکتار جنگل تخریب شود، اما اکنون این عدد به ۹۰ هکتار رسیده است، افزود: ما اعلام نظر کرده‌ایم که خسارات وارد شده به این جنگل‌ها جبران‌ناپذیر است و بر اساس قانون اساسی اگر در طرحی، مسائل منابع طبیعی و زیست محیطی غیرقابل جبران باشد، انجام آن ممنوع است؛ اما در ‌‌نهایت در موارد اضطراری مانند موارد مربوط به تامین آب آشامیدنی گاهی ناچار به انجام عملیات‌های عمرانی هستیم و تخریب‌هایی به دلیل اضطرار ناچاریم که انجام دهیم.

رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور گفت: تعیین این اضطرار و ارزیابی زیست محیطی این طرح در نهایت توسط سازمان حفاظت محیط زیست تعیین می‌شود و بر اساس همین ارزیابی زیست‌محیطی است که عملیات اجرایی آن آغاز یا متوقف می‌شود.


ویدیو مرتبط :
وقتی‌ آمریکایی‌ها سعی‌ میکنند ایرانی‌ باشند!