سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی و محدوده نمایشگاه شهر آفتاب


ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی و محدوده نمایشگاه شهر آفتابفارس/ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج-چالوس، محور هراز و اتوبان تهران-قم در محدوده نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهارداشت: در حال حاضر در محور گرگان-نوکنده در استان گلستان بارش باران جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این محور تا تونل شماره 7، محدوده‌های سیاه‌بیشه، پل زنگوله و هزارچم ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی افزود: در محور هراز در محدوده‌های آب‌اسک تا گزنک، سه‌راهی لاسم، تونل تکاور 2 و قلعه‌دختر نیز ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا ترافیک در غرب تهران در اتوبان تهران-قم در محدوده نمایشگاه شهر آفتاب را نیمه سنگین عنوان و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت در نمایشگاه شهر آفتاب