سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلاش برای ایجاد 2 رشته مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی


امامعلی عاشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته پژوهش امسال 12 پژوهشگر استانی در دانشگاه‌های پیام نور استان معرفی شده‌بودند که از بین این افراد پژوهشگران برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این خصوص سه پژوهشگر برتر در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی معرفی شدند، تصریح کرد: در این راستا یک پژوهشگر از شهرستان خوی، دو پژوهشگر نیز از مرکز استان به عنوان پژوهشگران برتر انتخاب شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با بیان اینکه از این سه نفر، دو نفر در رشته شیمی و یک نفر در رشته ادبیات فارسی به عنوان پژوهشگران برتر استان انتخاب شده‌اند، اذعان داشت: در دانشگاه پیام نور تلاش می‌شود اقدامات پژوهشی توسط اساتید افزایش یابد.

این مسئول در ادامه با اشاره به نسبت استاد به دانشجو، اظهار داشت: در استانداردهای موجود، نسبت استاد به دانشجو، یک به 250 دانشجو است که در این راستا وضعیت استان بالاتر از میانگین کشوری و در حد مطلوبی قرار دارد.

عاشری از افزایش 6 گرایش رشته مدیریت در دانشگاه پیام نور خوی خبر داد و تصریح کرد: امسال در رشته مدیریت، 6 گرایش جدید به مرکز خوی اضافه شده‌است و برای نخستین بار در سال جاری رشته ساماندهی مناطق عشایری برای شهرستان میاندوآب افزوده شده‌است.

وی با بیان اینکه نسبت به ایجاد دو رشته در مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی تلاش می‌کنیم، اعلام کرد: امیدواریم با فراهم‌سازی زمینه لازم بتوانیم در مقطع دکتری نیز جذب و پذیرش داشته‌باشیم.

انتهای پیام/61001/ن20/ث3001

http://fna.ir/GCRM5U


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دکتر نجف زاده معاون محترم اجرایی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در خصوص پیگیری های دکتر مددی در انجام پرو