سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نحوه آرایش برای خانم هایی که عینک می زنند!


نحوه آرایش برای خانم هایی که عینک می زنند!

آرایش و عینک ذره بینی

   نکاتی را که باید در آرایش با عینک ذره بینی رعایت کرد از این قرار هستند:

    کرم پودر

    به دلیل اینکه عینک روی بینی جا می اندازد باید روی بینی را از حد معمول کمتر کرم پودر بزنید زیرا جای عینک را بیشتر نشان می دهد. ولی بقیه صورت را طبق معمول کرم پودر بزنید. کرم پودر باید مات باشد. برای این کار از کرم پودرهای مخصوص پوست چرب استفاده کنید که مات هستند.

    کانسیلر

    به این علت که عینک روی چشم و اطراف آن کمی سایه می اندازد برای زیر چشم از کانسیلر روشن تر استفاده کنید تا پوست زیر چشم تیره بنظر نیاید.

    ریمل

    کسانی که انقدر خوش شانس هستند که مژه های خیلی بلند دارند این مشکل را هم دارند که مژه هایشان به شیشه عینک گیر کرده و آنرا لک می کنند. به این دلیل همیشه با عینک از ریمل واترپروف استفاده کنید.

    ابرو

    همیشه زیر ابروهایتان باید خیلی تمیز باشد زیرا تمام وقت زیر ذره بین عینک قرار دارد و کوچک ترین موها را نشان می دهد.

    آرایش چشم های دوربین

    اگر چشم هایتان نزدیک را خوب نمی بیند چشم هایتان از پشت عینک بزرگتر از اندازه واقعی اش بنظر می آید. هرچند که این برای چشم های ریز خوب است ولی چشم های درشت را بیش از حد بزرگ نشان میدهد. برای جلوگیری از این مسئله از آرایش چشم اسموکی یا تیره استفاده کنید . داخل چشم ها را مداد مشکی بکشید و سایه چشم های تیره مثل مشکی و سرمه ای بزنید.

    آرایش چشم های نزدیک بین

    اگر چشم هایتان دور را خوب نمی بیند از پشت عینک چشم هایتان ریزتر از آنچه هست بنظر میاید. بنابراین داخل چشم ها را مداد چشم سفید بکشید و از سایه های روشن استفاده کنید.

    روژلب

    اگر عینک میزنید رنگ جذاب و قشنگی برای لب هایتان انتخاب کنید تا توجه را از روی عینک به نقاط دیگر صورت ببرید.

    رنگ مواد آرایشی

    همه رنگ هایی که استفاده میکنید باید مات باشند. زیرا شیشه عینک نور را بازتاب میکند و اگر رنگ آرایش هم براق باشد این نور زیادی توی چشم میزند و زیبا نیست.

بانوان

مطالب مرتبط :

نکات آرایشی برای خانمهای عینکی !

6نکته‌ی آرایشی برای دختران عینکی

راه تشخیص عینك آفتابی تقلبی چیست؟


ویدیو مرتبط :
آرایش با عینک