ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مشتاقی: نوری پدیده انتخابی کشتی بود


مشتاقی: نوری پدیده انتخابی کشتی بودفارس/ عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: حسین نوری با کشتی‌های خوبی که در وزن ۸۵ کیلوگرم گرفت پدیده انتخابی‌ تیم‌های ملی بود.
بهرام مشتاقی درباره تصمیمات شورای فنی گفت: با توجه به شرایطی که در وزن 98 کیلوگرم پیش آمد تصمیم گرفته شد رضایی و علیاری در جام جهانی محک بخورند و اگر نتوانستند نظر شورای فنی را جلب کنند با توجه به اینکه وزن کم کرده‌اند همان جا مسابقه انتخابی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در وزن 85 کیلوگرم هم نوری و اخلاقی در جام جهانی کشتی خواهند گرفت تا عملکرد آنها بار دیگر ارزیابی شود. نوری کشتی‌های خوبی در انتخابی گرفت و با قدرت اول شد به طوری‌که می‌توان او را پدیده مسابقات امسال دانست.او در صورت انتخاب اگر بتواند همین کشتی‌ها را در المپیک هم به نمایش بگذارد شانس زیادی برای کسب مدال خواهد داشت.
عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: البته ترکیب نهایی تیم اعزامی به المپیک 15 روز مانده به مسابقات اعلام خواهد شد و حضور هیچ‌کس در المپیک قطعی نیست. نوری در این سال‌ها همواره بین فینالیست‌ها بوده و در شورای فنی به بنا گفتم که یک 85 کیلویی خوب را پیدا کرده است که تا سال‌ها می‌تواند مدال بگیرد مانند زمانی که رسول خادم در کشتی آزاد مطرح شد.
مشتاقی درباره عملکرد ضعیف سایر مدعیان این وزن افزود: کریم‌فر با وجود امتیازاتی که به او داده شد عملکرد ضعیفی داشت و به همین دلیل به اردوی تیم ملی دعوت نشد؛ البته نوری اجازه قدرت نمایی به حریفانش را نداد و با اقتدار تمام آن‌ها را شکست داد.
وی درباره مسابقات گزینشی گفت: خوشبختانه با کسب سهمیه توسط روسیه در وزن اول کشتی فرنگی خیالمان راحت شد و امیدواریم سوریان هرچند که کار سختی دارد، کار را در مغولستان تمام کند. در سنگین وزن هم تصمیم گرفته شد قاسمی منجزی به جای باباجان‌زاده برای کسب سهمیه اعزام شود که امید زیادی به عملکرد این کشتی‌گیر داریم.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
دیدار انتخابی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی