ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نتایج روز سوم مسابقات و رده‌بندی تیم‌ها


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پایان روز سوم از مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2016 ریو، 3 دیدار برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال کشورمان با نتیجه 33 بر 18 برابر ازبکستان به برتری رسید.

در دیگر دیدار از این گروه نیز قطر برابر ژاپن با نتیجه 36 بر 19 به پیروزی رسید. عربستان صعودی نیز 29 بر 23 عمان را شکست داد. امروز نیز در گروه اول دو دیدار برگزار می‌شود که بر اساس آن از ساعت 15 چین با بحرین دیدار می‌کند و از ساعت  19 عراق به مصاف استرالیا  می‌رود.

ترتیب تیم‌ها در جدول رده‌بندی گروه اول در پایان روز سوم به شرح زیر است:

1- قطر، 4 امتیاز، تفاضل گل 57

2-ایران، 4 امتیاز، تفاضل گل 23

3- عربستان، 2 امتیاز، تفاضل گل 2-

4- ژاپن، 2 امتیاز، تفاضل گل 9-

5- عمان، بدون امتیاز، تفاضل گل 14-

6- ازبکستان، بدون امتیاز، تفاضل گل 55-

رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 با حضور 11 تیم تا 6 آذر ماه در قطر ادامه دارد.

تیم قهرمان این رقابت‌ها به طور مستقیم جواز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم‌هاى دوم و سوم برای کسب سهمیه این بازی‌ها باید با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رو‌به‌رو شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نتایج تیم های رده پایین در نیم فصل اول مسابقات