سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



الیاس حضرتی: تضاد اندیشه و عمل غرب ریشه زایش تروریست است


الیاس حضرتی: تضاد اندیشه و عمل غرب ریشه زایش تروریست است

فارس/ عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تضاد اندیشه و عمل غرب را بحران عصر کنونی و ریشه زایش تروریست دانست و گفت: نامه رهبر نقلاب اتمام حجت بر تمام کسانی است که می‌گویند ما نمی‌دانستیم و نشنیده‌ایم و این نامه، پژواک سنگینی در دنیا خواهد داشت.

الیاس حضرتی در گفت و گو با فارس، با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و تأثیرات این ابتکار رهبر انقلاب اظهار داشت: دومین نامه مقام معظم رهبری حاکی از چهار موضوع اساسی است و در واقع رهبر ما یک رسالت تاریخی را احساس کردند که باید درباره آن روشنگری و کار فرهنگی انجام دهند.

حضرتی با بیان اینکه مخاطب این نامه عموم مردم جهان هستند، تأکید کرد: این نامه در واقع اتمام حجت بر تمام کسانی است که می‌گویند ما نمی‌دانستیم و نشنیده‌ایم و از این رو این نامه، پژواک سنگینی در دنیا خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: کُنهِ این پیام خطاب به جوانان غربی این است که شما آگاه و بیدار باشید و تسلط رسانه‌های جهان که در خدمت قدرت‌های غربی است، شما را گیج و سرگردان نکند و در واقع تصویری از وضعیت موجودی است که جوانان را در زیر سیطره رسانه‌ها قرار داده است.

وی با بیان اینکه نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان به عنوان یک تلنگر محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: پیام رهبری بر اینگونه است که غرب با تضاد در فکر و عمل مواجه است، یعنی از طرفی شعارهای مردم پسند و جوان‌پسند همچون حقوق بشر، دموکراسی و امنیت عمومی می‌دهد اما در عمل دست به تجاوز آشکار نظامی، فرهنگی، سیاسی و فکری می‌زند.

حضرتی با اشاره به دوگانگی شعار غرب در حمایت از حقوق بشر و دموکراسی و در عین حال حمایتش از کشورهای تحجرگرا و ضد دموکراسی همچون عربستان تصریح کرد: عربستان در حال حاضر به یار استراتژیک کشورهای غربی تبدیل شده و از آن حمایت می‌شود در حالیکه در این کشور اقدامات ضدبشری صورت می‌گیرد و زنان از حق رانندگی محروم بوده و هویت شناسنامه‌ای ندارند و حق تحصیل‌شان نیز محدود است.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با اشاره به بحث مبارزه با تروریسم که از سوی غربی‌ها مطرح می‌شود،‌ ادامه داد: تفکر وهابی‌های سعودی مرکز خیزش و زایش تروریست‌هاست که در سوریه، لبنان، عراق، فرانسه خون‌آشام‌ترین صحنه‌ها را نشان مردم داده‌اند.

وی با اشاره به دوگانگی غربی‌ها در حمایت از شعار انسانیت به موضوع حمایت‌ آمریکا از رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: آنها از یک رژیم غیرمشروع که سرزمین کشوری را گرفته و کودکان آنها را می‌کشد، حمایت می‌کنند.

حضرتی این تضادها را بحران عصر کنونی و ریشه زایش تروریست برشمرد و درباره تأثیرات نامه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در جایگاهی قرار دارند که کلام، بیان و نامه‌هایشان در صدر خبرهای رسانه‌ای قرار می‌گیرند و مورد توجه واقع می‌شوند اما رسانه‌های غربی سعی دارند آن را بایکوت کنند تا این نامه اوج نگیرد.

این فعال اصلاح‌طلب تأکید کرد:‌با این وجود رهبر معظم انقلاب مصمم هستند از امکانات رسانه‌ای موجود و فضاهای اجتماعی نهایت استفاده را بکنند تا پیام صلح‌طلبانه اسلام واقعی را برسانند و در عین حال ریشه تروریست و تضاد اندیشه و عمل رهبران غربی را که برای تقویت تروریست تلاش می‌کنند، به تصویر بکشند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مناظره هسته ای مهدی محمدی و الیاس حضرتی