ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جشن و پایکوبی طرفداران تیم فوتبال سپیدرود در خیابان های رشت


به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران عصر یکشنبه در هفته پایانی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند .
در جریان این مسابقه که در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا با کسب عنوان نخست گروه خود ، به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند .
به همین دلیل طرفداران و تماشاگران تیم فوتبال سپیدرود رشت شامگاه یکشنبه و پس از اتمام این مسابقه و هنگام خروج از ورزشگاه شهید عضدی رشت جشن صعود به رقابت های لیگ دسته اول براه انداختند .
این طرفداران با در دست داشتن پرچم های باشگاه سپیدرود در خیابان های اطراف ورزشگاه شهید عضدی رشت تجمع کردند و با تشویق تیم سپیدرود ، صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول را جشن گرفتند .
رانندگانی که در این خیابانها در رفت و آمد بودند نیز با به صدا درآرودن بوق خودروی خود در این جشن شرکت کردند تا آنان نیز در خوشحالی و جشن این صعود سهمی داشته باشند .
البته حضور ماموران نیروی انتظامی نیز چشمگیر بود تا این جشن و شادی مشکلی برای سایر عابران و همچنین مغازه داران خیایان های اطراف ورزشگاه شهید عضدی رشت ایجاد نکند اما طرفداران تیم سپیدرود نیز با رعایت این اصول فقط به جشن و پایکوبی خود می پرداختند .
حضور حدود 15 هزار تماشاگر در خیابان های منتهی به ورزشگاه شهید عضدی رشت و خوشحالی آنان بابت صعود تیم سپیدرود به لیگ دسته اول ، باعث شد تا ترافیک شدیدی نیز در این خیابان ها ایجاد شود که البته ماموران راهنمایی و رانندگی حاضر در این مسیرها سعی در کاهش این ترافیک داشتند .
در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، 12 تیم حضور داشتند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود کردند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با پیروزی برابر بادران تهران ، با کسب 20 امتیاز در مکان نخست گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت و جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان را کسب کرد .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشن و پایکوبی تیم فوتبال زنان آمریکا در نیویورک