ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیدواری و نا امیدی


نتایجی كه در مسابقات سطوح مختلف فوتبال كشور برای تیم های گیلانی رقم خورد، مجموعه ای از امیدواری و ناامیدی به وجود آورد؛ ملوان انزلی پس از 15 هفته شكست یا تساوی، در برابر سایپای تهران به پیروزی رسید و 26 امتیازی شد اما برد خانگی تیم سیاه جامگان مشهد مقابل تراكتورسازی تبریز كه تیم مشهدی را 24 امتیازی كرد، ملوان را همچنان در منطقه خطر نگه داشت.
ملوان فردا با همین تیم تراكتورسازی در تبریز بازی می كند و پس از آن، میزبان صبای قم و میهمان سیاه جامگان است. البته تیم مشهدی نیز سه مسابقه سخت با صبای قم و ذوب آهن اصفهان در قم و اصفهان دارد و سپس با ملوان در مشهد روبرو می شود و به همین دلیل ملوانان اگر از تراكتورسازی و صبای قم در مجموع چهار امتیاز بگیرند، به احتمال زیاد بازی آخرشان در مشهد تشریفاتی خواهد شد.
تیم فوتبال داماش كه همه امیدوار به پیروزی در دیدار خانگی مقابل فولاد یزد بودند، متاسفانه با میهمان خود به نتیجه تساوی بدون گل رسید، از دست دادن فرصت های گل و چند اشتباه داوری منجر به عدم پیروزی آبی پوشان شد اما داماشی ها نباید از بقایشان در لیگ یك نا امید گردند و هنوز سه بازی دیگر نیز پیش رو دارند.
برد هفته آینده در اراك و برابر تیمی كه انگیزه ای ندارد و نه صعود می كند و نه سقوط ، می تواند امیدهای تیم آبی پوش رشتی را افزایش بدهد؛ داماشی ها باید تا روز آخر برای بقا بجنگند چراكه هنوز هم فاصله امتیازات در پایین جدول درست مثل بالای جدول كم است.
بهترین نتیجه در هفته را سپیدرود رشت در دسته دوم كشور گرفت كه از باخت (1 – 2) خانگی به برد (3 – 2) رسید، البته بادران تهران حریف اصلی سپیدرود نیز پیروز شد و سرخ پوشان باید با همین روحیه و انگیزه زیاد به مسابقات خود ادامه بدهند، سپیدرود رشت می تواند و شایستگی اش را دارد كه به لیگ یك صعود كند.
تیم رهپویان رضوانشهر نیز اگرچه در تهران به تیم نیروی زمینی باخت، اما برای كسب عنوان دوم گروه خود و حضور در دو بازی پلی آف ناامید نیست.
همه تیم های گیلانی باید تا روز آخر امیدوارانه بازی كنند.
7285/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمید دانش-مسابقه سخنرانی تریبون-امیدواری و نا امیدی